فعال کردن بخش تیکت در whmcs

MAHDI_AK47

Member
سلام

من تازگی whmcs نصب کردم اما ظاهرا در قسمت مدیریت بخش تیکت فعال نیست و این اررور رو میده

کد:
[B]Access Denied[/B]
You are not assigned to any ticket departments so cannot view or reply to any tickets


ممنون میشم اگه کسی هرچه سریعتر کمک کنه
 
شما باید دپارتمان تعریف کنید !
مثل بخش فروش و پشتیبانی و ...
بعد مدیرانی را به این بخش ها اختصاص بدین
 

MAHDI_AK47

Member
میشه یکم بیشتر توضیح بدید

دپارتامن ساختم اما چطور مدیر براش بزارم

مگه فول ادمین هم نمیتونه دسترسی داشته باشه ؟؟
 
از ADMINISTRATOR ROLES یه نقش بسازید ( همون دپارتمان فروش مثلا - پرمیشن بدین )
بعد ADMINISTRATORS رو برید و به اون نقش ها مدیر اختصاص بدین
CONFIGURATION menu
 

tarenoco

Member
خیلی ممنون من این کار رو انجام دادم درست شد
ولی هر تیکتی که میاد همه مثلا برای مدیر هست در صورتی که من خودم برای قسمت های دیگه همه فرستادم ولی هه برای مدیر میاد
 

pasargadteam

Active Member
با سلام و درود بیکران
باید تنظیمات دقیق انجام بشه و مشخص کنید که تکیت ها برای چه کسانی بره.
تنظیمات به همین سادگی نیست.
خود بنده چند هفته روی گزینه ها کار کردم تا تونستم تنظیمات مناسب برای شرکت خود را فراهم کنم.
از آزمون و خطا و گوگل کردن جلو برید.
کمک در حد توانم در خدمتم.
 

hbtt1210

New Member
با سلام . یه مشکلی واسه ما در whmc بوجود اومده که تیکت های کاربران ثبت میشه اما جواب تیکت ثبت نمیشه و هر جوابی ما در ادمین میدیم ثبت نمیشه و کاربر هم جوابی مشاهده نمیکنه . میدونید مشکل چیه ؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا