فروش چراغ جلو H30 Cross با قیمت ویژه

ahc.shopcenter

New Member
چراغ جلو سمت راست اچ سی کراس یکی از قطعات مربوط به بخش بدنه خودرو است که در طراحی و شمایل آن دقت زیادی شده است به عبارتی این محصول تاثیر بسیار زیادی در زیبایی خودرو دارد و مهندسین بخش طراحی سعی می‌کنند این قسمت را به بهترین شکل ممکن طراحی کنند.

علاوه بر این چراغ جلو راست اچ سی کراس باید بالاترین راندمان را داشته باشد اینکه بتواند تا چه حد از فضای مقابل خودرو را روشن کند بستگی به طلق، لنز و چراغ آن دارد. اهمیت کارایی این قطعه زمانی مشخص می‌شود که در شرایط بحرانی مثل هوای مه‌آلود قرار دارید.


در این وضعیت علاوه بر روشنایی بیشترین جنبه‌ای که می‌توان از چراغ جلو اچ سی کراس بدست آورد برای هشدار به دیگر رانندگان است. میزان پرتاب نور در این وضعیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در هر صورت گاهی اوقات بر اثر ضربه ممکن است مجبور به تعویض آن شوید.

متاسفانه نمونه‌های مختلفی از این محصول در بازار لوازم یدکی اچ سی کراس وجود دارد که کیفیت قطعه فابریک را ندارد همواره برای این مشکل توصیه می‌کنیم از مراکزی اقدام به خرید کنید که در این زمینه چندین سال فعالیت دارند. طلق و لنز بی‌کیفیت استفاده شده در قطعات فیک توانایی پرتاب نور در حد انتظار را ندارند.
منبع: خرید چراغ جلو راست اچ سی کراس + قیمت 12 اسفند
 

جدیدترین ارسال ها

بالا