فروش اقساطی سانتریفیوژ

sadegh2170

New Member
سانتریفیوژ یکی از حساس ترین، مهم ترین و گران ترین تجهیزات آزمایشگاهی است. به طور گسترده در تمام آزمایشگاه ها استفاده می شود. این تجهیزات در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود که هر کدام بهینه و مناسب برای کاربرد خاصی می باشد. این مقاله به شما کمک می کند تا مناسب ترین سانتریفیوژ را انتخاب کنید. با انتخاب های مختلف موجود در بازار، لازم است بدانید که چگونه مناسب ترین و کارآمدترین سانترفیوژ را انتخاب کنید. هنگام انتخاب سانتریفیوژ سه فاکتور مهم را به خاطر بسپارید.

نیازهای آزمایشگاهی

مشخصات فنی

هزینه

مدیک کالا با ارائه‌ طیف گسترده ای از معتبرترین دستگاه های سانتریفیوژ در تلاش است تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری های مختلف آنان را با بهترین قیمت و گارانتی معتبر فراهم سازد. از این رو پیشنهاد می شود پس از بررسی مشخصات فنی و مقایسه با کالاهای مشابه با کارشناسان مدیک کالا تماس بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

نیاز آزمایشگاه

دانستن نیازهای خود قبل از خرید سانتریفیوژ ضروری است زیرا هر کدام بسته به نیاز آزمایشگاه، نوع آزمایش و نوع و تعداد ظروف نمونه برای کاربرد خاصی طراحی شده است. پس ابتدا باید انواع سانتریفیوژ را بشناسیم.

سانتریفیوژهای ایستاده (Floor Standing Centrifuge):

اگر می خواهید حجم نمونه زیادی را سانتریفیوژ کنید و روش های تست شما نیاز به نیروی گریز از مرکز بالایی دارد، این مدل یکی از بهترین گزینه ها است. اما این نوع سانتریفیوژ ها در رده قیمتی بالاتری قرار دارند و فضای زیادی را اشغال می کنند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که این نوع سانتریفیوژ برای آزمایشگاهی با فضای نسبتاً بزرگ و تعداد نمونه زیاد مناسب است.

سانتریفیوژهای رومیزی (Benchtop Centrifuge):

سانتریفیوژهای رومیزی یکی از رایج ترین انواع سانتریفیوژهای آزمایشگاهی هستند که بر روی میز آزمایشگاه قرار می گیرند و نسبت به سانتریفیوژهای زمینی فضای کمتری را اشغال می کنند. وزن آنها بسیار سبکتر از سانتریفیوژهای ایستاده است و قیمت آنها کمتر است. آنها همه کاره و کاربردی هستند و می توانند به طرق مختلف برای رفع نیازهای مختلف مجهز شوند و آنها را به یک راه حل مقرون به صرفه برای بسیاری از آزمایشگاه ها تبدیل می کند.

میکروسانتریفیوژها (Microcentrifuges):

میکرو سانتریفیوژها سانتریفیوژهای کوچکتری هستند که اغلب برای چرخاندن حجم کمی از نمونه ها (مانند لوله های مویرگی) استفاده می شوند و به گونه ای طراحی شده اند که فضای بسیار کمی را اشغال کنند. برای کاربردهای روزمره با حجم کم مانند پلاسمیدها، کارهای مرتبط با DNA و RNA و کیت های miniprep هستند .

برای مشاهده و خرید قیمت کوره کوشا فن با کیفیت بالا و شرایط اقساطی به فروشگاه اینترنتی مدیک کالا مراجعه کنید.

بسته به نوع سانتریفیوژ و موارد استفاده، می تواند عملکردهای زیر را داشته باشد:

در همولوژی: سانتریفیوژها و سانتریفیوژهای هماتوکریت برای بانک خون وجود دارد. این سانتریفیوژهای فشرده حجم گلبول های قرمز خون را به طور موثر شمارش می کنند. آنها اغلب می توانند تا 24 لوله مویرگی را در یک زمان در خود جای دهند و حداکثر سرعت چرخش آنها معمولاً 12000 دور در دقیقه است.

در زیست شناسی مولکولی: می توانید یک سانتریفیوژ برای استخراج DNA خریداری کنید. در این مورد، بسته به نوع نمونه هایی که با آنها کار می کنید، ممکن است به یک سانتریفیوژ یخچالی نیاز داشته باشید. از سانتریفیوژهای یخچالی برای پردازش نمونه هایی استفاده می شود که باید در دمای ثابت نگهداری شوند. بنابراین ضروری است که آنها با حداکثر سرعت کار کنند و در عین حال حداکثر دما را حفظ کنند. در بیشتر موارد، محدوده دمایی ارائه شده توسط این سانتریفیوژها بین 20- تا 40- درجه سانتیگراد است که آنها را برای تجزیه و تحلیل DNA یا RNA ایده آل می کند.

در باکتری شناسی: برای مثال از سانتریفیوژها برای سیتولوژی مایعات از منابع مختلف استفاده می شود.

در انگل شناسی: از سانتریفیوژها برای آزمایش غلظت انگل ها استفاده می شود.

در سم شناسی، داروشناسی و ...

مشخصات فنی:

نیروی نسبی گریز از مرکز (RCF) : یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید سانتریفیوژ آزمایشگاهی باید در نظر گرفت، نیروی گریز از مرکز نسبی (RCF) و سرعت چرخش (RPM) سانتریفیوژ است. در واقع در سانتریفیوژها این نیروی گریز از مرکز نسبی است که محلول های آبی را جدا می کند نه سرعت چرخش. بنابراین، برای اطمینان از انتخاب سانتریفیوژ مناسب، نیروی گریز از مرکز نسبی مورد نیاز برای نمونه های خود را در نظر بگیرید.

روتورهای مختلف در سانتریفیوژها : روتور سانتریفیوژها انواع مختلفی دارد که در داخل سانتریفیوژ قرار می گیرد، روتوری که در داخل محفظه سانتریفیوژ قرار می گیرد، توان موتور را از حالت چرخشی به دورانی تبدیل می کند.

روتورهای با زاویه ثابت (Fixed angle)

روتورهای با زاویه متغییر (swim angle)

برای انتخاب روتور مناسب، توجه به نکات زیر مهم است:

ظرفیت: روتور می تواند چندین نمونه را نگه دارد.

سرعت: بسته به نوع روتور انتخابی متفاوت است. با روتورهای زاویه ثابت، سرعت بسیار بالاتری نسبت به روتورهای چرخان به دست می آید.

نوع نمونه ای که باید سانتریفیوژ شود.

برای کاربردهای متنوع، مهم است که مدلی را انتخاب کنید که با روتورهای مختلف کار کند. به همین ترتیب، مهم است که اطمینان حاصل شود که روتور را می توان به راحتی تغییر داد. برخی از مدل ها مجهز به سیستم تشخیص خودکار روتور هستند.



گزینه هایی برای سانتریفیوژ اهمیت دارند:

سانتریفیوژها دارای بسیاری از ویژگی های مهم هستند، هم برای ارگونومی و هم برای ایمنی کاربر و نمونه. گزینه های زیر برای سانتریفیوژها موجود است:

با یخچال، بدون یخچال، با سیستم گرمایش

درب سانتریفیوژ قابل قفل شدن

عملکرد باتری

مدل های آرام یا مدل های مجهز به محفظه عایق صدا

مدل هایی با تایمر یا بدون تایمر برای تنظیم زمان سانتریفیوژ

سرعت سنج برای اندازه گیری سرعت چرخش

نمایشگر دیجیتال

سنسور شناسایی روتور

سنسور بار متعادل کننده

سنسور گرمای بیش از حد محفظه

دارای سیستم قفل اتوماتیک درب با عملکرد روان و ایمن

دارای سیستم هشدار برای بسته نشدن درب دستگاه

امکان تنظیم سرعت چرخش (شتاب و ترمز)

روتور خود متعادل کننده

بسیاری از لوازم جانبی و با توجه به مقدار نمونه

لوازم جانبی اتوکلاو

باید به خاطر داشت که یک سانتریفیوژ پرقدرت برای کار کردن به انرژی بیشتری نیاز دارد. بنابراین، سانتریفیوژ‌های کم‌سرعت، از نظر انرژی کارآمد هستند. با این حال، چند مدل وجود دارند که گران نیستند و هنوز هم می توانند نتایج قابل قبولی ارائه دهند، اگرچه به اندازه سانتریفیوژهای پرسرعت گران قیمت دقیق نیستند. نکته مهم دیگری که در انتخاب سانتریفیوژ باید در نظر گرفت این است که دستگاه را می توان با روتور یا بدون روتور خریداری کرد. اگر روتورها از مدل جدا شدند، باید روتورها را جداگانه خریداری کنید. علاوه بر این، گارانتی دستگاه نیز باید در صورت بروز حوادث غیرمنتظره ای که پیش بینی نکرده اید در نظر گرفته شود.

گارانتی و خدمات

این محصولات کاملا معتبر و استاندارد بوده و دارای مجوز های مختلف می باشد. با خرید از فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی مدیک کالا ازپنج سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

برای ثبت سفارش، مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه سانتریفیوژ و تمامی دستگاه های موجود در سایت مدیک کالا با شماره های 02193002063 و 09927226552 و 09360007586 تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا