PhonieX
مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
مدير كل بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات شركت ارتباطات سيار ايران گفت: قصد داريم و در تلاشيم تا فرآيند ورودي و دريافت شكايات و اعتراضات مشتركان خود را يكپارچه كرده و از يك ورودي به دست آوريم.
محمدآبايي در گفتوگو با ایسنا اظهار كرد: در حال حاضر كساني كه شكايت و اعتراض دارند ميتوانند با شماره 09990 تماس گرفته و مورد خود را مطرح كنند، يا از طريق سايت شركت ارتباطات سيار ايران به آدرس WWW.MCI.IR و بخش مربوط اعلام كنند و يا به يكي از ادارات مشتركان مراجعه كنند.
آبايي تصريح كرد: در برنامه داريم تا به منظور ايجاد يكپارچگي بيشتر جمع آوري شكايات فقط از ورودي اداره كل بازرسي اين شركت انجام شود كه اين موضوع موجب مديريت متمركز به شكايات شده و ميتواند اثرات مثبت زيادي داشته و اين رسيدگي را به نوعي سرعت ببخشد.
منبع