غیره غروب تنها - A place to fall in love

arminAnim

کاربر متخصص
سلام

این کار اعصابم رو خورد کرد واقعا به چند دلیل

اول اینکه در ادامه ی کسب تجربیاتم در کار با منتال ری بود، بعد اینکه 2-3 هفته تقریبا وقت و نیمه وقت روش کار کردم ، بارها چیدمان صحنه و نور و رنگ و تکسچرها و ... رو عوض کردم و رندر گرفتم، آخرم اونی که می خواستم نشد. همینطور صحنه و رندرش خیلی سنگین بود ، رندر لایه ی اصلی نزدیک به 3 ساعت طول کشید. لایه های دیگه هم زمان زیادی بردن ... دیگه حوصله ام رو سر برد و تا همین حدی که رسوندمش تصمیم گرفتم بذارمش گالری. ببخشید اگر ابعادش پایینه ، بیشتر از این سیستمم شرمنده می شد...

بجز پیوست اول ، بقیه اونایی هستن که به دل خودم ننشست، اما بازم پیوستشون کردم شاید شما از اونا بیشتر خوشتون اومد! همینطور یک پوشه ی زیپ هم از سایر فضاها که رندر گرفتم و کلا سیر تکاملی این کار میگذارم که دیدنش خالی از لطف نیست

اطلاعات بیشتر:
مدل درخت از ArchModels اما تکسچرشو عوض کردم و همینطور متریالش رو کامل از اول ساختم چون مال خودش مربوط به وی-ری بود
برگهای روی زمین با Multi-Scatter اما بازم مدلها و تکسچرهاشو خودم ساختم
زمان رندر : 2:40 تقریبا تنها برای لایه ی اصلی با AMD X4 3.0 GH - 4GB RAM 1333
سایر تنظیمات و اعمال لایه هام در Photoshop - بالای 15 لایه توی فوتوشاپ بهش اعمال شده

بی صبرانه منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستم.....
 

پیوست ها

  • somewhere.to.fall.in.love.jpg
    somewhere.to.fall.in.love.jpg
    646.5 کیلوبایت · بازدیدها: 83
  • 11d.jpg
    11d.jpg
    241.9 کیلوبایت · بازدیدها: 40
  • 10b.jpg
    10b.jpg
    109.9 کیلوبایت · بازدیدها: 36
  • 08C.jpg
    08C.jpg
    186.1 کیلوبایت · بازدیدها: 61
  • other renders.rar
    2.3 مگایابت · بازدیدها: 29
آخرین ویرایش:

campsoft

Member
سلام
خیلی قشنگه
ولی یه مسئله من حس میکنم اون نوری که از پشت نیمکته دراومده خیلی شدیده و خیلی به زرد میزنه. اینطور نیست؟؟؟
 
سلام جز صورتیه بقیش قشنگه یه سووال برگ ها را چطوری رو زمین ریختی که صحنه سنگین نشده و تونستی رندر بگیری ؟
 

main

Well-Known Member
با دوستان موافقم یکم نور ها شدیدن...
ولی کار کلیت خوبی دارهـــ.
موفق باشی.
 

arminAnim

کاربر متخصص
سلام
خیلی قشنگه
ولی یه مسئله من حس میکنم اون نوری که از پشت نیمکته دراومده خیلی شدیده و خیلی به زرد میزنه. اینطور نیست؟؟؟

ممنون دوست خوب از نظرت
راجع به رنگها مشکلم این بود که انقدر بالا و پایین می کردم و شدت ها رو تغییر می دادم دیگه واقعا نمی تونستم آخرش تشخیص بدم کدوم خوبه و کدوم نیست. اصطلاحا ذهنم دیگه قاطی کرد، یکی از دلایل اعصاب خوردیم هم همین بود که یادم رفت بگم!


ممنونم از لطف و نظرت دوست عزیز


سلام جز صورتیه بقیش قشنگه یه سووال برگ ها را چطوری رو زمین ریختی که صحنه سنگین نشده و تونستی رندر بگیری ؟

ممنون دوست خوب ...
برگها رو پلاگین MultiScatter تولید کرده که خیلی خوب و بهینه کار می کنه و واقعا قابل اعتماده برای فضاهای سنگینن

با دوستان موافقم یکم نور ها شدیدن...
ولی کار کلیت خوبی دارهـــ.
موفق باشی.

ممنون از نظرت دوست خوب... ایراد وارده
 

arminAnim

کاربر متخصص
دوستان من همیشه در هنگام قرار دادن کارهام در گالری اشاره می کنم که در حال کسب تجربه ام تا شما به بنده کمک کنید و کمی انتقاد کنید یا پیشنهاد بدید. در مورد این کار هم همینطور. خوشحال می شم نظراتتون رو بیشتر بشنوم
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام بر cg master عزیز ما.خوبی؟
برادر تمرین ها و دستگرمی ها شما کف ما ها رو می براند!
خیلی کار خوبی شده
اما توی رنگ که فکر کنم عمدی باشه اغراق زیادی صورت گرفته
برگ ها رو خوب ترنلوسنسی نکردی.یه خورده مرز شفاف و غیر شفاف نا محسوس هست
اما در کل کار جالبی هست.اما فکر کنم یه جای کار میلنگه.چنین رندری توی وی ری نیم ساعت اخرش باشه.منتال سبک تر هست.پس یه جای کار میلنگه
اما مثل همیشه کارهای حرفه ایت مو های تن منو سیخ میکنه.کارات رو دوست دارم.خودتم دوست دارم.
موفق باشی
 

KHURSHID

کاربر فعال
تبریک میگم :rose:
شما یه فضای خیالی جالب ساختید که مارو یاد زیبایی هایی میندازه که توی زندگی ماشینی امروز بهشون کمتر توجه میشه :rose::rose:
 

arminAnim

کاربر متخصص
سلام بر cg master عزیز ما.خوبی؟
برادر تمرین ها و دستگرمی ها شما کف ما ها رو می براند!
خیلی کار خوبی شده
اما توی رنگ که فکر کنم عمدی باشه اغراق زیادی صورت گرفته
برگ ها رو خوب ترنلوسنسی نکردی.یه خورده مرز شفاف و غیر شفاف نا محسوس هست
اما در کل کار جالبی هست.اما فکر کنم یه جای کار میلنگه.چنین رندری توی وی ری نیم ساعت اخرش باشه.منتال سبک تر هست.پس یه جای کار میلنگه
اما مثل همیشه کارهای حرفه ایت مو های تن منو سیخ میکنه.کارات رو دوست دارم.خودتم دوست دارم.
موفق باشی

سلام عارف عزیز
البته شما هم کمی در تعریف کردن از این کار اغراق می کنی که نظر لطفته اما راجع به ایراها همه رو قبول دارم. درسته مشکلاتی که گفتی وجود داره.
فقط راجع به زمان رندر، چون تجربه ای با وی-ری ندارم نمی تونم بگم اما بنظرم زیاد بودن زمان رندر منطقی هست چون تمام برگها ترنس... هست که FG ایی که از اون عبور میکنه بشدت برای محاسبه طول می کشه و فرقی با یک Refraction نداره. هردو خاصیت عبور نور رو شبیه سازی میکن
بازم ممنون از لطفت ، مام شما رو دوست داریم ;)
 

koorosh_kh

باحالترین کاربر
سلام
خوب شده:rose:
خسته نباشی میدونم که وقتی صحنه یه زره شلوغ میشه خیلی حوصله میخواد تا با منتال رندر کنی
خدا قوت هم به سی پی یو هم به نِروِت:green:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام مجدد.وی ری به نظرم به حاطر استفاده هم زمان از انجین بیس ( ایرادینس مپ و لایت کش) هم آن بیس ( ایردینت و برات فورس ) خیلی قوی تر عمل میکنه.
الگوریتم fg از روی سیستم فتون مپ هست.به نظرم وی ری خیلی دقیق تر و موفق تر عمل میکنه.چون تنوع زیاد هست انعطاف پذیریش بیشترم هست.
در هر صورت چنین رندرهایی توی وی ری امکان نداره بیشتر از 40 دقیقه بشه.البته بگم من شخضا یه سری ترفند میزنم.مثلا یکیش اینه که موقع محاسبات gi رفلکت رو خاموش میکنم.موقع رندر فایل جی آی رو لود میکنم و با رفلکت رندر میگیرم.این کار توی رندرهای داخلی سنگین زمان جی آی 2 ساعت رو به 10 دقیقه میرسونه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا