استفاده از اسكين براي لباس كار جالبي نميشه...
از خود ارك ماهي يه كپي بگير و يكم بزرگش كن و بعد بهش shell بده .(مديفاير shell).
اين ميشه يه لباس به حجم خود كاراتر كه ميتوني رو ش تغييرات هم بدي.
بعد, از راكتور ها و يا cloths در مديفاير ليست هم ميتوني استفاده كني... در اكثر مدل ها از اين روش استفاده ميكنن...
استفاده از روش اسكين براي لباس بيشتر در مورد بازي ها صدق ميكنه...
موفق باشي.
خب اینکه واسه لباس، اسکین به پای کلود نمیرسه مسلمه!

ولی بستگی به کار و کاراکترمون هم داره. اگه قرار نیست که کار رو خیلی واقعی بزنیم میتونیم بجای کلود از اسکین استفاده کنیم، راحت تر هم هست. مثلا اگه یه کاراکتر ساده داریم نیازی به شبیه سازی لباس واقعی نیست. حالا منم با توجه به این کاراکتر دوستمون فکر میکنم اسکین مناسبه. واسه لباسش هم که به مدلینگ بر میگرده و راحتترین روش همون کپی کردن پولیگانهای مورد نیاز از خود مش بدن هستش.
..................................
واسه اسکین، مدل که ساخته شد، میتونید یه بایپد واسش بسازید و استخوانهاشو متناسب با کاراکتر تنظیم کنید. بعد یه مودیفایر اسکین به مدل بدید و استخوانها رو هم به اسکین. تنظیمات وزن دهی رو انجام بدید تا با حرکت استخوانها، اندامهای مدل هم به دلخواه خودتون حرکت کنن. کار مدل که تموم شد همین کار رو با لباسش انجام بدید. یعنی یه مودیفایر اسکین دیگه به لباس بدید و
همون استخوانها رو به اسکین لباس بدید وبعد تنظیمات...
کار که تموم شد، با حرکت استخوانها هم کاراکتر و هم لباس با هم حرکت میکنن.
حالا این یه روش بود، روشهای دیگه ای هم هست. و اگر واسه کار واقعی و شبیه سازی طبیعی لباس میخواید این کارو کنید باید از کلود استفاده کنید.
دوستان هم میتونن نظرات و روشهای خودشون رو بگن تا دیگران هم استفاده کنن.

موفق باشید...
