سلام
خيلی خوب شده ولی از نظر من می تونه بهتر بشه، از روی تجربه مدلينگ ماشين فکر می کنم اين تغييرات ايجاد بشه خيلی بهتر می شه.
البته بازم می گم اينا نظر منه مقاله در مورد طراحی ماشين خوندم ولی تخصصی نبوده...
1- خط پايين و مخصوصا بالا يکم زيادی صافه، به شکل خط قرمزی که کشيدم با خط بغل ماشين بيشتر همخونی پيدا می کنه.
2- سقف تو اين نما از رندر کاملا افقی ديده می شه يکم قوس دار بشه بهتر می شه.
3- ستون خيلی خوابيده شده که فکر می کنم به مورد 1 هم مربوط می شه.
4- برعکس سقف معمولا اين قسمت کاپوت از اين زاويه افقی ديده می شه، کاپوت يکم از حالت تخت در بياد اين قوس از بين می ره از اين زاويه.
5- شيشه جلو کاملا تخته که تو هيچ ماشينی نيست اين مورد حتما بايد درست بشه.
6- به نظرم فاصله بين سپر و کاپوت بايد حذف بشه تا حس رو هوا بودن کاپوت به آدم دست نده.
7- اين فاصله هم به نظرم بهتره حذف بشه چون الان اون حالت گارد مانند سپر جلو بيشتر جنبه تزیینی پيدا کرده و حس مقاومت ماشين در اثر برخورد کلا از جلوی ماشين گرفته شده.
8- اون خط مماس با توری بياد بالا بهتر می شه و اينکه يه قالب يا فضایی واسه پلاک در نظر گرفته بشه.
9- اون خط يکم نرم تر اجرا بشه به نظرم بهتره کلا چون تو اصل کار و طرحت خطوط تيز نداره هرچی همه چی نرم اجرا بشه بهتره. (خط زير سپر هم بر همين اساس باشه که از نظر ايروديناميکی و زيبایی منطقی تره.)
10- آينه رو تقريبا افقی کن، اين حالت مورب هم ميدان ديد رو برای راننده کم می کنه هم از نمای مخالف آينه به شکل بدی ديده می شه، يا می تونی کلا حذف کنی دوربين بذاری چيزی که تو کانسپت های جديد زياد به چشم مياد.
11- قوس جلوی چرخ جلو، با بقيه قوس ها همخونی نداره. (با قوس عقب چرخ جلو، و قوس جلو و عقب چرخ عقب همخونی نداره.)
