طراحی سایت در کرج – 6 نکته در سایت های نامناسب

seo2024

Member
طراحی سایت در کرج امروزه به یکی از موارد مهم تبدیل شده است. کرج به دلیل نزدیکی به تهران از موقعیت تجاری مناسبی برخوردار است. باید به این نکته توجه داشت که طراحی سایت یکی از مهم‌ترین بخش‌های راه‌اندازی سایت برای کسب‌وکارها است. برخی از کسب‌وکارها دارای سایت‌های قدیمی هستند، آیا واقعاً سایتی که با تکنولوژی چند سال پیش ساخته شده برای کاربران امروزی مناسب است؟ آیا تا به حال به طراحی مجدد سایت خود فکر کرده‌اید؟ از تأثیر طراحی نامناسب سایت روی کسب‌وکار خود خبر دارید؟



طراحی مجدد سایت معمولاً برای سایت‌هایی رخ می‌دهد که چندین سال است با همان ظاهر و قالب قدیمی فعالیت می‌کنند. ممکن است برخی از سایت‌ها نیز دارای یک طراحی نامناسب ولی امروزی باشند و با توجه به رشد کسب‌وکارشان نیاز به طراحی مجدد داشته باشند.



طراحی سایت در کرج برای کسب‌وکارهای امروزی​

طراحی سایت در کرج برای کسب‌وکارهایی که به صورت مستقیم با مشتریان سروکار دارند به امری بدیهی و مهم تبدیل شده است. امروزه اکثر کاسبان و فعالان تجاری در شهر کرج از سایت های فروشگاهی برای فروش گسترده تر محصولات خود استفاده میکنند.
در شهر کرج دیگر فرقی ندارد که کسب‌وکار شما چیست، خدماتی است یا فروش محصولات، شما برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان در شهر کرج و، تهران و حتی دیگر استان ها حتماً باید یک سایت داشته باشید؛ اما آیا هر سایتی برای کسب‌وکارها مناسب است؟


طراحی سایت در کرج برای کسب‌وکارهای امروزی




اهمیت طراحی سایت فروشگاهی​

هر کسب‌وکاری برای نمایش محصولات و خدمات خود از مفهومی به نام ویترین استفاده می‌کند. این ویترین در کسب‌وکارهای قدیمی همان ویترین جلوی درب مغازه‌ها بود اما در دنیای امروزی ویترین‌ها تبدیل به صفحات مجازی شده‌اند. حال هرچه ویترین شما بد، به‌هم‌ریخته و نامرتب باشد نمایانگر حس درونی کسب‌وکار شما خواهد بود. ویترین شما در دنیای دیجیتال وب‌سایت شما است. در دنیای دیجیتالی امروزی طراحی سایت فروشگاهی باید به صورت اصولی انجام شود تا بتواند به خوبی نمایانگر کسب‌وکار شما باشد.

اهمیت طراحی سایت فروشگاهی مناسب​

طراحی سایت فروشگاهی اگر از همان ابتدا به صورت اصولی و بر پایه استانداردهای روز دنیا انجام شود تا مدت‌ها شما نیاز به طراحی مجدد سایت نخواهید داشت. در واقع باید بستر و زیربنای سایت شما بر اساس اصول استاندارد بنا شود تا ویژگی‌ها و فرایندهای بعدی نیز به خوبی در سایت فروشگاهی شما پیاده‌سازی شود.
یک طراحی سایت نامناسب می‌تواند تأثیر بسیار بدی روی کسب‌وکار شما بگذارد. اگر شما سایت خود را تبلیغ کنید و برای معرفی آن به کاربران هزینه تبلیغات پرداخته کرده و کمپین‌های متعدد برگزار کنید ولی طراحی سایت شما از اصول نامناسبی پیروی کند، تقریباً می‌توان گفت که پول‌های خود را بیهوده خرج کرده‌اید.

مضرات طراحی سایت نامناسب​

منظور از طراحی نامناسب سایت فقط طراحی ظاهری نیست. یک سایت شاید طراحی ظاهری خوب و یا حتی عالی داشته باشد، اما کاربر نتواند به خوبی با آن ارتباط برقرار کند. سایت ممکن است بر اساس استفاده از المان‌های گرافیکی، بیش از حد سنگین باشد و مدت زمانی بیش از حد استاندارد برای برگزاری آن نیاز باشد. ممکن است طراحی نامناسب سایت مربوط به بخش‌های داخلی و صفحات جانبی سایت باشد و کاربرد نتواند به خوبی به محتوای داخل سایت دسترسی پیدا کند، در نتیجه خیلی زود از سایت دلسرد شده و از آن خارج می‌شود.
ممکن است سایت شما بر اساس تکنولوژی‌های چند سال پیش ساخته شده و به خوبی در گوشی‌های تلفن همراه نشان داده نشود. این امر باعث می‌شود که کاربر به خوبی نتواند با رابط کاربری سایت ارتباط برقرار کرده و خیلی سریع از سایت شما خارج شود. موارد زیادی برای طراحی نامناسب سایت می‌توان مثال زد که هرکدام به‌تنهایی می‌توانند مشتریان و کاربران شما را تا بیش از 70 درصد کاهش دهند.
در این صورت شما باید علاوه بر هزینه اولیه طراحی سایت که قبلاً پرداخت کرده‌اید هزینه‌ای دیگر را برای باز طراحی سایت پرداخت کنید؛ یعنی ممکن است برای یک طراحی سایت هزینه‌هایی به مراتب بیشتر (بیش از دو برابر) پرداخت کنید. اگر سایت شما رتبه مناسبی هم در بین جست‌وجو‌های گوگل داشته باشد یعنی به اصطلاح به توسط گوگل ایندکس شده باشد این هزینه‌ها بیشتر خواهد شد.

طراحی مجدد سایت​

ما اغلب از اصطلاح “طراحی مجدد وب‌سایت” به عنوان یک ابزار مهم برای هر پروژه طراحی و توسعه وب‌سایت استفاده می‌کنیم، اما می‌دانیم که این ممکن است کمی سردرگمی در مورد اینکه طراحی مجدد وب‌سایت دقیقاً شامل چه چیزی است ایجاد کند.
بزرگ‌ترین تصور اشتباه در مورد طراحی مجدد وب‌سایت این است که این طراحی مجدد معمولاً فقط شامل یک به‌روزرسانی بصری ساده هستند در صورتی که چنین تفکری درست نیست. چیزی که مدیران و مالکان کسب‌وکارها متوجه نمی‌شوند این است که طراحی مجدد وب‌سایت یک فرایند چند مرحله‌ای است که شامل کشف ایرادات، طراحی مجدد، کد نویسی فنی سایت، بهبود ایرادات بخش Front-end، در نظر گرفتن فناوری‌های نوین و در نهایت طراحی مجدد سایت است.

از کجا متوجه شویم که سایت ما نیاز به طراحی مجدد دارد؟​

طراحی سایت فروشگاهی در دنیای امروزی فرایند پیچیده و جالبی است. کدها و پلتفرم‌های زیادی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید سایت‌های خود را طراحی کنید. استفاده از بسترهای مدیریت محتوا (CMS ها) باعث شده که مدیران و مالکان کسب‌وکارها به راحتی محتوای سایت‌های خود را مدیریت کرده و آن‌ها را به‌روزرسانی کنند.
با این حال ممکن است برای مدیران این سؤال پیش بیاید که از کجا متوجه شوند که طراحی سایت آن‌ها قدیمی بوده و نیاز به طراحی مجدد سایت خود دارد.
موارد مهم برای شناسایی سایت‌هایی که نیاز به طراحی مجدد دارند:

اطلاعات قدیمی​

می‌تواند به راحتی این تصویر را ایجاد کند که شرکت شما دیگر در زمینه کاری خود فعال نیست. اطلاعات قدیمی در مورد محصولات یا خدمات می‌تواند مشتریان را گیج کرده و یا آن‌ها را آزار دهد.

متن و فونت قدیمی​

فونت اشتباه و قدیمی می‌تواند به سرعت به سایت شما حس قدیمی بدهد. فونت‌های که تاریخ آن‌ها گذشته است باعث می‌شود که ظاهر سایت شما به راحتی نامناسب شده و کاربران تمایلی به بازدید از سایت شما نداشته باشند.

صفحات به‌هم‌ریخته​

اولین صفحه‌ای که کاربر و مخاطب کسب‌وکار شما می‌بیند باید صفحه اصلی شما باشد، این صفحه اول با یک مقدمه سئو شده و دکمه‌های پیمایش (منوی اصلی سایت) چند عکس مناسب و توضیح مختصر در خصوص کسب‌وکار شما ایجاد شود. هر چیزی به‌جز این قدیمی و نامناسب به حساب می‌آید.

انیمیشن و فلش​

گرافیک متحرک و انیمیشن‌ها در یک صفحه وب در اوایل دهه 1990 منسوخ شد حتی دستگاه‌ها و موبایل‌های امروزی این موارد را اصلاً نمایش نمی‌دهند. دیگر فکر نیازی به توضیح بیشتر نیست، از تکنولوژی‌های 30 سال پیش در طراحی سایت کسب‌وکار خود استفاده نکنید

ریسپانسیو (واکنش گرا) نبودن طراحی سایت​

ریسپانسیو بودن سایت یعنی اینکه شما اصلاً اهمیتی به کاربران گوشی‌های تلفن همراه و تبلت ها نمی‌دهید. در حالی که امروزه بیش از 70 درصد کاربران و مخاطبان اینترنتی را همین گوشی‌های تلفن همراه تشکیل می‌دهند. اگر می‌خواهید این جامعه مخاطب و مشتری بزرگ را از کسب‌وکار خود دور کنید تصمیم با خودتان است!

کد نویسی قدیمی​

برنامه نویسی وب به سبک قدیمی می‌تواند به صفحه شما ظاهر و احساسی قدیمی بدهد. طراحی سایت مبتنی بر جدول و سایت‌هایی که از تگ‌های غیرضروری HTML متعددی استفاده می‌کنند، می‌توانند صفحه شما را کندتر بارگذاری کنند و کاربران را منصرف کنند.

فرآیند طراحی سایت در کرج​

طراحی سایت در کرج در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. فرقی نمی کند که سایت شما فروشگاهی است یا به دنبال یک سایت شرکتی هستید. تیم ما میتواند به راحتی سایت شما را در کوتاه ترین زمان ممکن بر اساس استاندارد های روز دنیا ایجاد و پیاده سازی نماید.

طراحی سایت در کرج و مشکل سئو​

یکی از مواردی که افراد بعد از طراحی سایت در کرج با ان مواجه می شود فرایند سئو و شناسایی سایت به کاربران و موتور های جست و جو است. برخی از تیم ها فقط به دنبال طراحی سایت هستند و دیگر به سراغ سئو و تولید محتوا نمی روند. با این حال شما می توانید به راحتی به تیم تولید محتوا و سئو مجموعه حسین براتی اعتماد کنید. تیم ما به عنوان یکی از قدیمی ترین تیم های تولید محتوا در ایران شناخته می شود .

حسین براتی
طراحی سایت در کرج با توجه به کسب و کار های بزرگ و کوچکی که در این منطقه وجود دارد به امری بدیهی تبدیل شده است. در واقع می توان گفت که امروزه کالسبان موفق در این شهر دید فروش خود را از شهر و استان خارج کرده و به دنبال جذب مشتری از تمام ایران و حتی خارج از ایران هستند !
 

جدیدترین ارسال ها

بالا