بی بی کد طراحی داخلی

mahdave-m

Member
1.jpgسلام به دوستان عزیز.
اگه امکان داره این کارو یه نگاهی بندازین ببینید عیب کار از کجاست.
دونه های سفید و میگم.کلی تنظیمات و تغییر دادم کلی Min rateوMax rateو تغییر دادم.کلی subdivision رو تغییر دادم نشد که نشد.
فک کنم مکسم مشکل پیدا کرده به نظر شما مشکل کجاست.
 

Mehran coyote

Well-Known Member
چون فقط رو بعضی ابجکت هات افتاده از 2 چیز احتمالش هست
خوده متریال ابجکتت
تنظیمات رندر به خاطر کم بودن فتون ها

تنظیمات رندرتو عکس بگیر بزار همه ی تب ها رو
 

Yar.kh

Member
روی دیوار هم نور یکنواخت پخش نشده. احتمالا نور یه لامپی تعداد فوتون هاش کم هست.
ولی از اونجایی که اکثر آبجکت ها نور یکنواخت دارن احتمالا بقیه نورها درست هستن. فقط یه لامپ که نورش به دیوار هم تابیده احتمالا مشکل داره
 

webxyz

Member
بجز مشکلی که خودت گفتی، گلدان و پرده خیلی خوب طراحی شده اند به نظرم اگه تابلو کمی برجسته تر از دیوار باشه بهتر میشه. خسته نباشی.:green:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.خوبید؟ کار خوبی شده
برای اینکه اون دون دون ها برطرف بشه پیشنهاد میکنم
تنظیمات light cashe رو حداقل 1500 بزارین و عدد بزرگی سابدیوایز رو 0.02 رو به 0.005 تغییر بدین و عدد pre filter رو 80 بزارین.
از اون ور توی iradiance حتما روی حالت کاستوم بزارین. مین سمپل رو -5 و ماکس رو -2 بزارین.بهتر هست کاری کنین که 4 مرحله (pass) در نظر گرفته بشه.مثلا منفی 5 تا منفی 2 یا کار حرفه ای منفی 1 تا منفی 4 و ...
عدد hsph رو حداقل 35 و انیترپولیشن رو 30 بزارین. مطمئنا جواب بهتر از این میگیرین. هیچ وقت روی High نزارین.

سایز رندر خیلی کوچیک هست فضا یه خرده تاریک هست.باید توی تاریک ترین نقطه هم دیتل کامل معلوم بشه و به بهانه کنتراست کار سمبل نشه
موفق باشی
 
من فکر میکنم متریال دیوار و پرده مشکل داره که رفلکته نور های سقف روش افتاده. موفق باشی
 

mahdave-m

Member
مشکل از هالوژن ها بود دوستان بخاطر اینکه به هالوژن ها متریال ویری لایت دادم بودم که شدتش250 بود. کم که کردم درست شد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا