صافکاری و جوشکاری!

Alireza MH

Member
سلام به همه دوستان

دو تا سوال دارم:

1- اون قسمتی رو که توی پیوست (1) نشون دادم رو با لاین کشیدم و ... ولی کناره های کار صاف در نمیاد Smooth هم داره. میخواستم ببینم میشه الان کاری براش کرد یا برم سراق اتوکد.

2- میشه پلی های یه قسمت از کارو که به دلایلی مثلا Boolean به هم ریخته دوباره یکپاچه کرد که تو Texturing به مشکل بر نخوره؟ پیوست (2)

ممنون
 

پیوست ها

  • Test1.jpg
    Test1.jpg
    17.3 کیلوبایت · بازدیدها: 21
  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    136.4 کیلوبایت · بازدیدها: 19

H.S

Member
سلام اول دومی رو جواب میدم :دی. اینکارو موقع تکسچرینگ باید با UV انجام بدی. بحثش خیلی مفصله و نیاز به آموزش داره.

عکس شماره 1 رو با چی درست کردی ؟ یه لاین رو Boolean کردی ؟ اگه با لاین Boolean کردی باید اول Vertex های لاین رو انتخاب کنی و با پارامتر Fillet گردشون کنی.

اگه سواله دیگه ای داشتی در خدمتم.

ممنون.
 

Alireza MH

Member
سلام و ممنون H.S جان

والا اصلا بولین نکردمش(فقط مثال زدم بولینو) یه لاین بسته بوده که اکسترود شده ، خوده لاینه زیاد صاف و صوف در نیومد!حالا منظورت اینه که همون موقعی که لاین بوده با فیلت باید کار میکردم؟

UV هم تا جایی که کارمو راه بندازه بلدم فقط یه جاهایی گیر میکنم، اونم باید یه تاپیکه جدا با عکس درست کنم نمیتونم توضیح بدم! فقط هینقدر بگم که نمیتونم Face های یه کارو مثلا یه مکعب رو بصورت جدا جدا UVW Map کنم . آخر سر که همه تموم میشن فقط اون آخری که روش کار کردم درست هست! متوجه شدی؟!!!!!!:shock:
 

H.S

Member
آره همون موقع باید از Fillet استفاده کنی.

اگه بتونی با عکس نشون بدی بهتره میشه نظر داد.
 

AVGHH

Member
ولی کناره های کار صاف در نمیاد Smooth هم داره
سلام دوس جون، این که میگی Smooth داره کدوم مدیفایر Smooth رو میگی؟ خود Smooth یا...
اگه خودشه اون تیک اتوماتیکشو برداشتی؟
اگه برداشتی با اون عدده بازی کردی که به نتیجه برسی؟
 

Alireza MH

Member
سلام AVGHHو H.S عزیز

بله خوده Smooth هست و اتوماتیکه، اون یکیا خیلی عجیب غریبش میکرد!

H.S جان گرفتم چی گفتی.

ممنون ازتون
 
  • Like
Reactions: H.S

جدیدترین ارسال ها

بالا