شکایت از مدیر عامل شرکت مخابرات ایران وجاهت قانونی ندارد

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6

ICTna.ir - مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: شکایت از مدیر عامل شرکت مخابرات ایران وجاهت قانونی ندارد.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) دکتر زارعیان در گفت و گو با سایت خبری شرکت مخابرات ایران ضمن اعلام این خبر در توضیح اخبار منتشر شده مبنی بر شکایت شرکتهایPAP از شرکت مخابرات ایران گفت:طرح چنین شکایتی در شرایطی که شرکت مخابرات ایران فاقد " سیم "برای در اختیار قرار دادن مشترکین است معنادار نبوده و نباید این مهم را از خاطر دور داشت که شرکت مخابرات ایران یک شرکت هلدینگ است که باید به شرکت های مخابرات استانی خدمات ارائه کند.بنابراین مدیرعام شرکت مخابرات ایران به عنوان مجری مصوبات مجمع و هیات مدیره ،در این زمینه هیچگونه مسئولیتی بر عهده ندارد.نکته دوم اینکه آنچه به عنوان تعرفه ابلاغ شده تعرفه مصوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است که پس از تصویب آن در مجمع عمومی صاحبان سهام توسط شر کتها مخابرات استانی قابل اجراست اما تاکنون این تعرفه مصوب نشده است.
دکتر زارعیان خاطر نشان کرد:در حال حاضر 30 درصد شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی واگذار شده و بر اساس مصوبات اجرایی اصل 44 قانون اساسی هر گونه کاهش در آمد شرکت هایی که در فرایند خصوصی سازی قرار دارند باید تامین شود.
وی یاد آور شد: در حال حاضر تنها شرکت " صبا نت " از مخابرات ایران شکایت کرده است که طبیعتا دفتر حقوقی شرکت مخابرات ایران پاسخ لازم را در به مقامات قضایی ارسال خواهد کرد.مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران همچنین اظهار داشت:همه مدیران شرکت مخابرات ایران مجری مصوبات مراجع قانونی هستند و به طور قطع و یقین ضمن توجه به منافع مشترکان ،پیمانکاران و سهامداران تلاش می کنند خدمات شرکت را با کیفیت مناسب و قیمت ارزان به مشترکین عرضه کنند.





منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا