AREF
مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.آخرین کاری هست که انجام دادم.تقریبا توی 2 روز بسته شد.زمان رندرها متوسط هر کدوم نیم ساعت بوده.
یه سری توضیحات بدم
توی کار تمامی شیدرها ساخته پرداخته شده غیر از سفال سقف.واسه همین انتفاد همینجوری تکسچر دادی رو نمی پذیرم.
در مورد نور پردازی خیلی ساده و البته قوی از day light استفاده کردم.توی پست پروداکشن کار خیلی عوض شد.تقریبا 2 برابر بهتر شد.
در مورد آدم اینها هم وقت نداشتیم پرسوناژ واقعی میزاشتیم.
کل کار با اتوکد مدل سازی شد.با سیستم بلاک.یعنی من یه واحد رو ادیت میکردم 60 تا با هم درست میشد.
توی مکس متریال و نور دادم.آدم و ماشین گذاشتم.
برای اسکاترینگ کار از advance paint و itoo forest استفاده کردم.فقط مشکل این بود هر وقت فایل بسته میشد باز میشد forest pack غیبش میزد.واسه همین وقتی درست شد save as select گرفتم.هر وقت دوباره باز میشد ازش merge میکردم.
برای آسمون از vis people sky و ماشین از vis people car vol 1 و آدم هم از hd evermotion و نرده ها هم از itoo rail clone استفاده شده
تمامی درخت ها مال اورموشن هست بوته ها مال R & D Group هست .iAplane.
موفق باشید.





یه سری توضیحات بدم
توی کار تمامی شیدرها ساخته پرداخته شده غیر از سفال سقف.واسه همین انتفاد همینجوری تکسچر دادی رو نمی پذیرم.
در مورد نور پردازی خیلی ساده و البته قوی از day light استفاده کردم.توی پست پروداکشن کار خیلی عوض شد.تقریبا 2 برابر بهتر شد.
در مورد آدم اینها هم وقت نداشتیم پرسوناژ واقعی میزاشتیم.
کل کار با اتوکد مدل سازی شد.با سیستم بلاک.یعنی من یه واحد رو ادیت میکردم 60 تا با هم درست میشد.
توی مکس متریال و نور دادم.آدم و ماشین گذاشتم.
برای اسکاترینگ کار از advance paint و itoo forest استفاده کردم.فقط مشکل این بود هر وقت فایل بسته میشد باز میشد forest pack غیبش میزد.واسه همین وقتی درست شد save as select گرفتم.هر وقت دوباره باز میشد ازش merge میکردم.
برای آسمون از vis people sky و ماشین از vis people car vol 1 و آدم هم از hd evermotion و نرده ها هم از itoo rail clone استفاده شده
تمامی درخت ها مال اورموشن هست بوته ها مال R & D Group هست .iAplane.
موفق باشید.





آخرین ویرایش: