بی بی کد شهرک ویلایی تجاری

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.آخرین کاری هست که انجام دادم.تقریبا توی 2 روز بسته شد.زمان رندرها متوسط هر کدوم نیم ساعت بوده.
یه سری توضیحات بدم
توی کار تمامی شیدرها ساخته پرداخته شده غیر از سفال سقف.واسه همین انتفاد همینجوری تکسچر دادی رو نمی پذیرم.
در مورد نور پردازی خیلی ساده و البته قوی از day light استفاده کردم.توی پست پروداکشن کار خیلی عوض شد.تقریبا 2 برابر بهتر شد.
در مورد آدم اینها هم وقت نداشتیم پرسوناژ واقعی میزاشتیم.
کل کار با اتوکد مدل سازی شد.با سیستم بلاک.یعنی من یه واحد رو ادیت میکردم 60 تا با هم درست میشد.
توی مکس متریال و نور دادم.آدم و ماشین گذاشتم.
برای اسکاترینگ کار از advance paint و itoo forest استفاده کردم.فقط مشکل این بود هر وقت فایل بسته میشد باز میشد forest pack غیبش میزد.واسه همین وقتی درست شد save as select گرفتم.هر وقت دوباره باز میشد ازش merge میکردم.
برای آسمون از vis people sky و ماشین از vis people car vol 1 و آدم هم از hd evermotion و نرده ها هم از itoo rail clone استفاده شده
تمامی درخت ها مال اورموشن هست بوته ها مال R & D Group هست .iAplane.
موفق باشید.
render0000_resize.jpgrender0001_resize.jpgrender0002_resize.jpgrender0003_resize.jpgrender0004_resize.jpg
 
آخرین ویرایش:

goni

Member
مثل همیشه عالی،میتونی بگی،مشخصات سیستمی که باش رندر گرفتی و متوسط تایم رندر چقدر بوده.؟حتما از مقدار رم بالایی استفاده کردی.؟
 

navid bozorgi

New Member
طراحی هم با خودت بوده ؟مشخصات سیستمی که باهاش رندر کردی رو ه اگه بگی لطف می کنی
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.ممنون از همه.سیستم که core i7 2600kرم 16 گیگمدیریت صحنه خیلی نقش داره.صرف یه سخت افزار بالا داشتن نمی تونه توجیه زمان نیم ساعته رندرها باشه.هر رندر تقریبا نیم ساعت شده.تو این کار حدود 150 هزار بوته 2 هزار تا درخت و درخت چه وجود داره. شایدم بیشتر.سطح لنداسکیپ کار شده دیوانه وار بزرگ بوده. 76 میلیون پلی گون داشتم وقتی که تمامی پروکسی ها حالت باکس بودن!!‌ یعنی اگه حالت مش بودن مطمئنا می پرید بیرون
 

navid bozorgi

New Member
در مورد مدیریت صحنه حق با شماست.بدون پروکسی کردن مطمئنا قویترین سیستم ها هم کرش می کنند این حجم فایلو .البته نباید از کمکی که forest pack تو اینجور صحنه ها می کنه راحت چشم پوشی کرد .فقط تایم رندرا با این حجم زیاد کار خیلی عالی هستش .واقعا خیلی تایم خوبی بهت رندر داده .بهر حال کار زیبائی شده .خسته نباشی مهندس .
 

hamed max

کاربر فعال
خسته نباشی عارف جان............................کار سنگین و جالبی شده !! آفرین !!1 چند تا نکته بگم که فک کنم به دردت بخوره ( من اگه جای تو بودم فقط صحنه های نزدیک دوربین رو از درخت ها ی سه بعدی استفاده میکردم و آبجکتای دورترو درختاشو دوبعدی میدادم ...................بعد اینکه فورستت میپرید و غیب میشد واسه اینه که به سطح فورست رو اعمال میکنی منم چنین مشکلی داشتم اما وقتی تو یه جسم دو بعدی مثلا یه رگتنگل اعمال میکردم اینجور نمیشد !! چرا اینقد خودتو عذاب دادی؟؟؟؟ عجیبه ................ یه سری خامی بازم تو متریالا میبینم که اونم میزارم به حساب وقت کم :rose:
 

f9023

Member
کار وسیعی هست ،خسته نباشید. ولی تکسچرهای کف خوب نشده،بخصوص آسفالت،،روشنتر میبود بهتر خودشو نشون میداد.. آب موجش زیاده،راکدتر حس بهتری به آدم میداد، حس میکنم به بعضی از پنجره ها تکسچر دادید.تو هوای روشن فضای داخل به این وضوحی که نشون دادید نیست،،، کارتون خیل تمیزه ، درت میتونست کارتون رو طبیعی نشون بده،، در ضمن تو این وقت کم من نمیتونم چنین کاری انجام بدم،تبریک
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.ممنون از همه بچه ها.
حامد عزیز خوبی؟ چه خبرا؟ ببین یعنی من به یه جسم 2 بعدی (اسپیلاین ) بدم دیگه مشکلی نداره؟ عجبا؟!‌ چرا به عقل ناقص خودم نرسید؟!
خلاصه کار فورس این چیزا رو داره.
 

hamed max

کاربر فعال
همه چیز رو به راهه عارف................................مرسی !!!! آره اسپیلاین باشه حله : تازه اگرم همشون باه م یکی بشن ینی از خود فورست مدیریتشون کنی که بهتر.......................ولی من خودم همون جدا جدا رگتنگل و لاین میکشم فورست میدم عالی میشه :paint:
 

maxpin206

Well-Known Member
مثله همیشه کارتون خوب شده عارف جان فقط بیشتر روی متریال ها کارکنین حس میکنم خام هستند
موفق باشید
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.ممنون.توی پست اول گفتم
توی کار تمامی شیدرها ساخته پرداخته شده غیر از سفال سقف.واسه همین انتفاد همینجوری تکسچر دادی رو نمی پذیرم.:green:
شاید علت اینکه خودش رو خیلی نشون نداده بحث نور سایه باشه.معمولا تکسچر رفلکت ها توی سایه خودشون رو بهتر نشون میدن و اینکه مثلا نوع زاویه دوربین هم خیلی مهم هست.
شیدرها بالای 90 درصدشون حتی لایه رفلکت و گلاسی هم دارن اما خب محدودیت زمان باعث شد خیلی نتونم روش مانور بدم.مثلا کف پیاده رو یا سنگ آنتیک بدنه باید با displacment برجسته میشد.
خلاصه ممنون از همه بچه ها
 

javadgonbadi

Well-Known Member
سلام به عارف عزیز و بقیه دوستان

کاره واقعا سنگینی بوده من که موندم چطوری اینارو مدیریت کردی عالِی بود کارت

و اینکه زمان خیلی کمی هم بابت رندر ها تونستی دربیاری که اینم خودش یه امتیاز بزرگ

عالی بود:rose:
 

elya3

Well-Known Member
سلام خسته نباشین
آقا ما که کف کردیم بیشتر تو زمان آخه من اگه بخوام همچین کاری بزنم اولا که نمیتونم!
بعدشم ۲۰ روز برام طول میکشه!
 

Abolfazl 2408

Active Member
سلام آقا عارف خسته نباشی کاره خوبی شده
اگه ممکنه در مورده دیوارهای سبز یه توضیح بده که چجوری ساختیشون:rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا