-Angel-
Member
ایلنا - در شبكه هوشمند (in) سهم كميسيون مخابرات از شركتهاى Isp زياد و پرداخت آن با فاصله زمانى بسيارى صورت مىگيرد.
مازيار حيدرى ، مدير عامل يكى از شركتهاى اينترنتى، درگفت وگو با خبرنگار ايلنا ، در خصوص راهاندازى شبكه هوشمند (in) در تهران ، مزايا و معايب اين تكنولوژى براى شركتهاى اينترنتى ، با بيان اين كه مخابرات به تعداد محدودى از شركتها In داده است، اظهارداشت: محدوديتها ومشكلاتى كه در گذشته شركتهاى اينترنتى در خصوص دريافت خط E1 داشتند در حال حاضر براى In نيز وجود دارد.
وى ، گفت: مخابرات به بعضى از شركتها آنقدر خط In داده است كه هيچگونه استفادهاى براى آن شركت ندارد و به بعضى ديگر از شركتها اين سرويس را نمىدهد.
حيدرى ، با بيان اين كه شبكه هوشمند زمانى مىتواند مثمر ثمر باشد كه مشكلات شركتهاى اينترنتى را رفع كند، خاطرنشان كرد: در حال حاضر و با توجه به حضور شركتهاى Pap در بازار اينترنت، Adsl كاربران را به خود جذب كرده است و فروش خطوط دايل آپ جذابيت گذشته را ندارد ، به همين دليل نمىتوان گفت سرويس In ، كاربران اينترنت را براى استفاده از دايل آپ جذب مىكند.
عضو انجمن شركتهاى اينترنتى ، در خصوص مزاياى سرويس In ، گفت: حسن بزرگ In آن است كه مصرفكننده پس از سه ماه هزينه مصرف خود را از اينترنت بر روى قبوض تلفن ثابت مىپردازد و براى فروشنده نيز اين حسن را دارد كه مشكلات پخش كنندههاى كارتها را نخواهند داشت.
حيدرى ، با تاكيد بر اين كه In براى Ispها گارانتى محسوب مىشود ، افزود: به اين ترتيب Isp ها تنها با مخابرات طرف هستند و بدهكارىهاى پيشين پخش كنندهها را نخواهند داشت.
مدير عامل پيشگام رايانه ، در خصوص مشكلات موجود بر سر راه اين سرويس ، گفت: در سرويس In مخابرات با پول گزافى Isp ها را شارژ مىكند.
وى ، يادآور شد: توجه به بحث خصوصىسازى و آزادسازى گرفتن 41 درصد كميسيون از شركتها توسط دولت چه معنايى دارد؟
حيدرى ، تصريح كرد: با چنين سودهاى غير واقعى و ناعادلانه ، حركت به سمت شبكه هوشمند( In ) اتفاق نخواهد افتاد.
مدير عامل پيشگام رايانه ، افزود: در استفاده از سرويس In ، شركتها هر دوره كه مىخواهند هزينه از مخابرات دريافت كنند حدود 5 ماه طول مىكشد و آن هم منوط به پرداخت قبض تلفن مشترك خواهد بود.
عضو انجمن شركتهاى Isp ، يادآور شد: در سرويس شبكه هوشمند پرداخت مخابرات به شركتها بابت هزينه نظم ندارد و مقدار كميسيون مخابرات نيز زياد است.
حيدرى ، با تاكيد بر اين كه تعداد In شركت مخابرات در دست چند شركت خاص است ، گفت: شركتها براساس رانتى كه دارند In دريافت مىكنند.
وى ، با بيان اين كه Inهاى مخابرات محدود است ، خاطرنشان كرد: يكسرى از Inها كه شمارههاى رند دارند به شركتهاى خاص داده
مىشود بايد مشخص شود كه اين شمارهها بر چه اساسى واگذار مىشود.
وى ، گفت: با توجه به استقبال كاربران از اين سيستم ، اكثر Ispها تمايلى به استفاده از In ندارند ، چراكه مبناى محاسبه و واگذارى اين خطوط و صورت حساب به شركتها داراى مشكلات فوق است.
مازيار حيدرى ، مدير عامل يكى از شركتهاى اينترنتى، درگفت وگو با خبرنگار ايلنا ، در خصوص راهاندازى شبكه هوشمند (in) در تهران ، مزايا و معايب اين تكنولوژى براى شركتهاى اينترنتى ، با بيان اين كه مخابرات به تعداد محدودى از شركتها In داده است، اظهارداشت: محدوديتها ومشكلاتى كه در گذشته شركتهاى اينترنتى در خصوص دريافت خط E1 داشتند در حال حاضر براى In نيز وجود دارد.
وى ، گفت: مخابرات به بعضى از شركتها آنقدر خط In داده است كه هيچگونه استفادهاى براى آن شركت ندارد و به بعضى ديگر از شركتها اين سرويس را نمىدهد.
حيدرى ، با بيان اين كه شبكه هوشمند زمانى مىتواند مثمر ثمر باشد كه مشكلات شركتهاى اينترنتى را رفع كند، خاطرنشان كرد: در حال حاضر و با توجه به حضور شركتهاى Pap در بازار اينترنت، Adsl كاربران را به خود جذب كرده است و فروش خطوط دايل آپ جذابيت گذشته را ندارد ، به همين دليل نمىتوان گفت سرويس In ، كاربران اينترنت را براى استفاده از دايل آپ جذب مىكند.
عضو انجمن شركتهاى اينترنتى ، در خصوص مزاياى سرويس In ، گفت: حسن بزرگ In آن است كه مصرفكننده پس از سه ماه هزينه مصرف خود را از اينترنت بر روى قبوض تلفن ثابت مىپردازد و براى فروشنده نيز اين حسن را دارد كه مشكلات پخش كنندههاى كارتها را نخواهند داشت.
حيدرى ، با تاكيد بر اين كه In براى Ispها گارانتى محسوب مىشود ، افزود: به اين ترتيب Isp ها تنها با مخابرات طرف هستند و بدهكارىهاى پيشين پخش كنندهها را نخواهند داشت.
مدير عامل پيشگام رايانه ، در خصوص مشكلات موجود بر سر راه اين سرويس ، گفت: در سرويس In مخابرات با پول گزافى Isp ها را شارژ مىكند.
وى ، يادآور شد: توجه به بحث خصوصىسازى و آزادسازى گرفتن 41 درصد كميسيون از شركتها توسط دولت چه معنايى دارد؟
حيدرى ، تصريح كرد: با چنين سودهاى غير واقعى و ناعادلانه ، حركت به سمت شبكه هوشمند( In ) اتفاق نخواهد افتاد.
مدير عامل پيشگام رايانه ، افزود: در استفاده از سرويس In ، شركتها هر دوره كه مىخواهند هزينه از مخابرات دريافت كنند حدود 5 ماه طول مىكشد و آن هم منوط به پرداخت قبض تلفن مشترك خواهد بود.
عضو انجمن شركتهاى Isp ، يادآور شد: در سرويس شبكه هوشمند پرداخت مخابرات به شركتها بابت هزينه نظم ندارد و مقدار كميسيون مخابرات نيز زياد است.
حيدرى ، با تاكيد بر اين كه تعداد In شركت مخابرات در دست چند شركت خاص است ، گفت: شركتها براساس رانتى كه دارند In دريافت مىكنند.
وى ، با بيان اين كه Inهاى مخابرات محدود است ، خاطرنشان كرد: يكسرى از Inها كه شمارههاى رند دارند به شركتهاى خاص داده
مىشود بايد مشخص شود كه اين شمارهها بر چه اساسى واگذار مىشود.
وى ، گفت: با توجه به استقبال كاربران از اين سيستم ، اكثر Ispها تمايلى به استفاده از In ندارند ، چراكه مبناى محاسبه و واگذارى اين خطوط و صورت حساب به شركتها داراى مشكلات فوق است.