شرکت طراحی سایت ره وب

fatemew

New Member
web 1.jpg


نحوه انجام تجزیه و تحلیل محتوای وبلاگ برای بهبود عملکرد سئو

مزایای تجزیه و تحلیل محتوای وبلاگ
وبلاگ ها اغلب عملکرد ضعیفی دارند زیرا با مجموعه ای محدود از داده ها ایجاد شده اند. حتی با تحقیقات کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل SERP، بسیاری از محتواها هنوز بر اساس فرضیات و احساس درونی نوشته می‌شوند تا داده‌های عملکرد.

تجزیه و تحلیل محتوای وبلاگ روشی برای کشف صفحاتی است که هنوز "مطمئن" نشده اند - دارایی هایی که تبدیل نشده اند، هیچ کلیکی دریافت نکرده اند یا تعامل معنی داری ایجاد نکرده اند - و استفاده از داده های واقعی برای شناسایی نحوه بهبود آنها.

هنگام انجام تجزیه و تحلیل محتوای وبلاگ چه چیزهایی را باید ارزیابی کرد


تجزیه و تحلیل محتوای وبلاگ تا حدودی نشان می دهد که چگونه تلاش های شما با اهداف تجاری هماهنگ است.

مؤثرترین محتوای وبلاگ، افراد را جذب می‌کند، کسب‌وکار جدید را هدایت می‌کند، و تأثیر مثبتی بر روی نتیجه می‌گذارد.

تجزیه و تحلیل محتوای وبلاگ اثربخشی کلی محتوای شما را تعیین می کند و به شما امکان می دهد معیارهایی را برای نظارت بر بهبودها تنظیم کنید.

به عنوان مثال، با تجزیه و تحلیل وبلاگ، می توانید موارد زیر را ارزیابی کنید:

چقدر محتوای شما با نیازهای مخاطبان مطابقت دارد
ارزیابی محتوای با عملکرد برتر به شما کمک می کند بفهمید چه موضوعاتی بیشتر مخاطبان را جذب می کند. این بینش به شما نشان می‌دهد که چه چیزی را دو چندان کنید، بیشترین تلاش خود را کجا اختصاص دهید، و چه شکاف‌های محتوایی را با دارایی‌های محتوای آینده برطرف کنید.



مخاطب شما به چه سوالاتی می‌خواهد پاسخ دهد (و به چه سوالاتی پاسخ نمی‌دهد)

بینش در مورد سؤالاتی که مخاطب شما می‌خواهد به آنها پاسخ دهد، همچنین از تجزیه و تحلیل صفحاتی که عملکرد خوبی دارند و به نظر نمی‌رسد که کدام صفحات خوانندگان شما را جذب می‌کنند، به دست می‌آید.



محتوای وبلاگ شما چقدر معتبر است
پس از به‌روزرسانی محتوای مفید Google، ایجاد محتوای وبلاگ معتبر بیش از هر زمان دیگری مهم است.

مطالعه توصیه شده: چگونه از به‌روزرسانی محتوای مفید Google جلوتر (و ماندگار شوید)


برای تجزیه و تحلیل محتوا برای معتبر بودن، تحقیقات کلمات کلیدی را برای جمع آوری بینش در مورد حجم جستجو، دشواری کلمه کلیدی، هدف کلمه کلیدی و پتانسیل ترافیک کلمات کلیدی رتبه بندی وبلاگ انجام دهید.

محتوایی که به وضوح به سؤالات جستجوی محبوبی می‌پردازد که با هدف موضوع وبلاگ مطابقت دارد، قدرت را در مورد موضوع به نمایش می‌گذارد.

web disin.jpg
آنچه باعث جذب مخاطب می شود
معیارهایی مانند زمان در صفحه، نرخ پرش، نرخ تبدیل، و تعامل با رسانه (به عنوان مثال، تعداد دفعاتی که ویدیوهای شما مشاهده می شود و غیره) به تعیین درگیری کلی مخاطب با محتوای شما کمک می کند.

هنگام تجزیه و تحلیل محتوای خود، ارزیابی کردیم که کدام وبلاگ ها دارای کلیک های بالا و تعامل خوب هستند. پس از بررسی محتوای آن صفحات، متوجه شدیم که همه آنها دارای عناصر چند رسانه ای هستند. همانطور که مشخص شد، آن ویدیوها به شدت بر مدت زمان ماندن افراد در صفحات ما تأثیر گذاشت.



نحوه انجام تجزیه و تحلیل محتوای وبلاگ

هر شرکتی محتوای وبلاگ خود را متفاوت تجزیه و تحلیل می کند و بسته به اهداف کلی بازاریابی محتوای خود، بر بینش های کمی متفاوت تمرکز می کند

با این حال، چندین مرحله اصلی در تجزیه و تحلیل محتوای وبلاگ وجود دارد.



مرحله 1: بررسی کامل عملکرد محتوای وبلاگ را انجام دهید

بررسی تمام داده‌های مرتبط با محتوا برای ارزیابی معیارها و KPIهای مرتبط، اولین گام در تحلیل محتوای وبلاگ است. هنگامی که به صورت دستی تکمیل می شود، این فرآیند معمولاً بسیار زمان بر است.

برای صرفه جویی در زمان، می توانید از یک پلت فرم سئو برای نظارت بر بخش های مرتبط سایت خود استفاده کنید. به عنوان مثال، seoClarity به شما امکان می دهد هر بخش یا مجموعه ای از URL ها را برچسب گذاری کنید و به معیارهای عملکرد برای آن صفحات دسترسی داشته باشید.

مرحله 2: محتوای وبلاگ را در سطح URL مرور کنید

بسیاری از شرکت ها اغلب این مرحله را با بررسی کلی محتوا ادغام می کنند. اما، این دو فرآیند در واقع کاملاً مجزا هستند.

به جای ارزیابی عملکرد کلی محتوا در برابر اهداف مختلف تجاری، هدف بررسی صفحه این است که:

صفحاتی که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و نتایج تجاری معنی‌داری دارند
پست های وبلاگی که در آستانه انتشار هستند
محتوایی که به طور قابل توجهی اهداف خود را از دست می دهد
یک بار دیگر، فرآیند تحلیل حول بررسی معیارهای مختلف ترافیک و تعامل مانند سطوح کلی ترافیک، کلیک‌ها و نمایش‌ها، نرخ پرش، زمان در صفحه و موارد دیگر می‌چرخد.

Page Clarity یک ابزار کامل تجزیه و تحلیل سئو داخلی در پلتفرم seoClarity است. با این قابلیت، می توانید تجزیه و تحلیل جامعی از هر دارایی محتوای سایت انجام دهید - نمای کاملی از عملکرد صفحه، از کلمات کلیدی هدف، KPI های مختلف، تا تغییرات اخیر در صفحه و موارد دیگر را مشاهده کنید.بهترین شرکت طراحی سایت

web2.jpg
برگرفته از شرکت طراحی سایت و بهینه سازی سایت ((ره وب ))​
 

hanie9988

Member
از ژوئن 2024، کارت شانس آلمان، یک روش جدید برای مهاجرت متخصصان ماهر به آلمان است. این کارت به شما اجازه می‌دهد تا یک سال در آلمان بمانید و به دنبال کار بگردید. تفاوت این کارت با سایر روش های کار در آلمان در نوع ویزا، مدت زمان آن و چند فاکتور دیگر است. اگر پیشنهاد کاری از یک کارفرمای آلمانی دارید، می‌توانید برای ویزای جاب آفر اقدام کنید. این ویزا به شما اجازه می‌دهد تا در شغل مشخص شده در آلمان کار کنید. ویزای جاب سیکر نیز به شما اجازه می‌دهد تا 6 ماه در آلمان بمانید و به دنبال کار بگردید. اما اجازه کار پاره وقت یا تمام وقت را ندارید و باید بتوانید هزینه‌های زندگی خود را تأمین کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا