شبیه سازی شکلات

imoh3n

Member
سلام.
این شبیه سازی شکلات واسه تبلیغی هست که برای میمک ساختیم.
شبیه سازی رو تو Realflow و Houdini انجام دادم و رندرو با Maya و کامپوزیت با Nuke.
 

پیوست ها

  • mimak.rar
    810.4 کیلوبایت · بازدیدها: 115

wild-mans

Member
سلام
نرمی کار و ظرافت کار خیلی خوبه ولی رنگ پس زمینه زمانی که شکلات داره میریزه یکم نچسبه ولی درکل کاره خیلی قشنگیه خسته نباشید.
یا حق
 

.:. soroosh .:.

Active Member
قسمتی که میریزه روی هم خیلی عالی شده، تبریک میگم.
فقط اولش که از پاکت میریزه بیرون به نظرم غلظت مایع کم هست و سرعت حرکتش به پائین زیاد شده ( یا به قولی شل شده )
اولش یک نور زرد رنگ هم تو صحنه دارید احتمالا چون رنگ شکلات که از پاکت میاد بیرون کمی از اون رنگ شکلات و قهوه ای تیره که انتهای کار هست دور شده.
موفق باشید.
 

pclord

کاربر متخصص
محسن جان مثل همیشه عالی شده.

فقط یه سوال: مگه میشه پارتیکال رو از هودینی به مایا انتفال داد؟چون من میبینم تو اکثر کارات همین کار رو انجام دادی.اگه زحمتی نیست یه توضیحی بده.

موفق باشی.
 

imoh3n

Member
ممنون دوستان.

در مورد رنگ پس زمینه باید بگم که رنگ کل کار بخاطر Compression یه مقداری بد شده، تو رندر اصلی یه ذره بهتر از اینه.

در مورد غلظت، مچجبور بودیم از غلظت شکلات کم کنیم تا هم رنم حرکتکنه و هم تو اون زمان تا پایین تصویر بیاد. اون تغییر رنگ اولشم بخاطر نور نیست و تاثیر Subsurface scattering هستش، چون حجم شکلات تو لحظه اول کم بود اینجوری شد، منم فکر کردم طبیعی تره، بهش دست نزدم.

Particles رو فکر میکنم بشه از هورینی به مایا برد، یک پلاگینی دیدم که اینکارو میکرد اما من ازش استفاده نکردم.
من همیشه Mesh رو بین این 3تا نرم افزار جابجا میکنم.
تو اینکارم Particles تو Realflow شبیه سازی شد، بعد Mesh تو Houdini ساختم و بردم تو Maya رندر کردم.
 

امین تری دی

Active Member
بله دوست عزیز یک Plugin برای این منظور وجود دارد به نام Houdini PDC for Maya
که قابلیت SOP_PDC را Import و Export را دارا می باشد

و آخرین ورژن برای مایا 2010 موجود هست :)
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا