Amin 4D
مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
ابتدا یک plane بسازید و اونو make Editable کنید. بعد یه Emitter بسازید و اونو طوری قرار بدید که ذره ها به سمت سطح plane بریزند. حالا یک ماده بسازید. یک ماده شبیه آب بسازید و برای خاصیت Bump آن این مسیر را ادامه دهید: effect/Ripple.
Wave length: هین خاصیت مربوط به طول موج می باشد.
Speed: هین خاصیت نیز مربوط به سرعت امواج است.
Amplitude: این خاصیت نیز مربوط به نوسان امواج است.
حالا در قسمت Object، plane را قرار می دهیم و در قسمت Particles نیز Emitter را قرار بدهیم. حالا از صحنه ی خود رندر بگیرید. موفق باشید.
Wave length: هین خاصیت مربوط به طول موج می باشد.
Speed: هین خاصیت نیز مربوط به سرعت امواج است.
Amplitude: این خاصیت نیز مربوط به نوسان امواج است.
حالا در قسمت Object، plane را قرار می دهیم و در قسمت Particles نیز Emitter را قرار بدهیم. حالا از صحنه ی خود رندر بگیرید. موفق باشید.