سیگنال های اجتماعی چیست؟ چگونه رسانه های اجتماعی بر سئو تأثیر می گذارد

abzartest

New Member
تعریف: سیگنال های اجتماعی به سهام جمعی یک صفحه وب ، لایک و دید کلی رسانه های اجتماعی که توسط موتورهای جستجو درک می شود ، اشاره می کنند. این فعالیت ها به رتبه بندی جستجوی ارگانیک یک صفحه کمک می کند و به عنوان شکل دیگری از استناد ، شبیه به بک لینک ها دیده می شود.

اکنون رسانه های اجتماعی بیش از یک کانال پیام رسانی و خرید هستند: این مستقیماً بر سئو یک فروشگاه آنلاین تأثیر می گذارد. این امر باعث می شود تا عملیات تجارت الکترونیک برای ایجاد یک استراتژی منسجم رسانه های اجتماعی که بر ترویج کمپین های با ارزش ، فروش و محصولات متمرکز است ، مهمتر از همیشه باشد.

سیگنال های اجتماعی و سئو
هدف اصلی موتور جستجو ارائه محتوای با کیفیت بالا و مناسب برای کاربران است. موتورهای جستجو در بخش عمده ای از نظر چقدر URL در سراسر وب مشاهده می شوند و هرچه ارتباطات وب بیشتر به رسانه های اجتماعی منتقل شده است ، Google و سایر ارائه دهندگان جستجو سیگنال های اجتماعی را به عنوان یک سیگنال رتبه بندی یکپارچه کرده اند.

مشارکت گوگل با توییتر ، که توییت هایی را برای نتایج جستجو اضافه کرده است ، شواهدی بیشتر از اهمیت روزافزون رسانه های اجتماعی در رتبه بندی جستجو است. سیگنال های اجتماعی مرتبط شامل موارد زیر است:

تعداد توییت ها و بازتوییت ها ، و محبوبیت (پیروان) افراد توئیت
به اشتراک گذاری فیس بوک
Google +1s.
به گزارش Journal Search Journal ، در سایت های جامعه مانند Reddit ، StumbleUpon و Tumblr نیز تأثیر بیشتری بر SERP دارند.
افزایش سیگنال های اجتماعی حاکی از اقتدار خوب دامنه و نشان دادن ارزش URL است. هنگامی که تعداد زیادی از کاربران به اشتراک می گذارند و مانند یک صفحه هستند ، نشان می دهد که این صفحه واقعی است و حاوی محتوای اساسی یا سرگرم کننده است. موتورهای جستجو گاهی اوقات می توانند از روندهای سریع رعد و برق ذاتی در جهان رسانه های اجتماعی عقب بیفتند ، بنابراین ضربه زدن به آن پالس مهم است.

افزایش سیگنال های اجتماعی
از آنجا که اکنون به اشتراک گذاری زیادی در سیستم عامل های مهم رسانه های اجتماعی صورت می گیرد ، سیگنال های اجتماعی ممکن است به اندازه زمان در صفحه ، پیوند سرمقاله و کیفیت محتوا برای سئو مهم شوند. برای مشاغلی که به دنبال بالا بردن رتبه های جستجوی خود هستند ، این نشان می دهد که یک استراتژی جامع رسانه های اجتماعی ممکن است در نظم باشد - علاوه بر همه تاکتیک های معمول سئو. به عبارت دیگر ، استراتژی هایی که برای افزایش تعامل در رسانه های اجتماعی طراحی شده اند همچنین می توانند رتبه بندی موتور جستجوی وب سایت شما را افزایش دهند.

اول و مهمتر از همه ، محتوای قوی مهم است. محتوای ارزشمند ، سرگرم کننده یا آموزنده همیشه تعامل مثبت تر از تبلیغات آشکار یا اسپم را ایجاد می کند. برخی از استراتژی های آزمایش شده و واقعی برای افزایش حجم در سیگنال های اجتماعی شما عبارتند از:

پست روزانه: مارک خود را در صدر فیدهای اخبار رسانه های اجتماعی نگه دارید.
استفاده از تصاویر: تصاویر میزان تعامل را برای همه انواع رسانه های اجتماعی به شدت افزایش می دهد.
گوش دهید: آنچه را که مردم در مورد برند شما می گویند بشنوید و به روشی سازنده و مثبت به نقد پاسخ دهید.
مانیتور: چندین برنامه بازاریابی رایگان در رسانه های اجتماعی وجود دارد که سهام ، توئیت ، لایک و کلمات کلیدی مرتبط با برند شما را ردیابی می کند.
مسابقات: مسابقات و هدایا راهی عالی برای افزایش علاقه به برند شما است.
مشارکتها: پیوندها را به اشتراک بگذارید و محتوای اصلی را با سایر مارک های محبوب تولید کنید.
تمام پایگاه های رسانه های اجتماعی را پوشش دهید: برای همه سایتهای برتر رسانه های اجتماعی محتوا تولید کنید.
سیگنال های اجتماعی معیار دیگری در زمینه پیچیده و مرموز سئو هستند. موتورهای جستجوگر اصلی جعبه های سیاه هستند ، اجتناب ناپذیر است که پچ پچ رسانه های اجتماعی تأثیر خود را در محبوبیت یک وب سایت داشته باشد. تعامل با رسانه های اجتماعی را افزایش دهید و سایت شما ممکن است به صدر نتایج برسد.
اگر امکان انتشار لینک ندارید می توانید با خرید سوشیال سیگنال این کار را انجام دهید.
 

negartahani2021

New Member
من میخوام لینک مپ رو سئو با کیورد کف کاذب کارنو کنم راهکارش چی هست؟

https://google.com/maps/WeJV57JZMaX3sfup9
 

جدیدترین ارسال ها

بالا