سیستم رندرینگ Real-Time Global illumination + Caustic

Mahdi_Rashed

Well-Known Member
اینم از سیستم رندرینگ به خصوص Real-Time Global illumination و Caustic در موتور طراحی بازی Main Core که کار من گروهم هست. این سیستم بعد از چندین و چند مرحله تست و امتحان و مشکل یابی و ... امروز تقریباً تموم شد و نسخه کاملاً اصلاح شده و بدون Bug در سیستم موتورمون اعمال شد. :green:

رندر در روز و دارای یک نوع مصنوعی و نور خورشید

349137891237621425.jpg


رندر در روز و بدون نور مصنوعی ( فقط نور خورشید )

3983273829252853347.jpg


کلیه اعمالی که در این صحنه انجام میشه شبیه نور پردازی ، سایه زنی و سیستم GI به صورت real-time هست و روی یک سیستم معمولی با پردازنده 2 هسته و 3 گیگ رم و گرافیک nVIDIA GeForce 7300 تست شده. سیستم رندرینگ کاستیک در Real Time GI با تکنیکهای متریال SSS یا Subsurface Scattering برنامه نویسی و طراحی شده.

استفاده از این سیستم در بازیها و پروژه های مهندسی و ... بسیار به زیبایی کار اضافه میکنه. این سیستم در نسخه 1.2 موتور طراحی بازی Main Core وجود خواهد داشت. طراحی نسخه Main Core 1.2 در اواسط July سال 2011 تموم خواهد شد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا