سوددهي مخابرات بايد افزايش يابد، بازار، بازار رقابت است

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
ايتنا - همايش سراسري مديران و مسئولان روابط عمومي‌هاي شركت مخابرات ايران و استان‌ها و شركت‌هاي تابع مخابرات ايران با حضور و سخنراني فيضي، مدير عامل شركت مخابرات ايران ، 4 دي‌ماه 87 برگزار شد.


«به زودي 33 هزار و 800 نفر از كاركنان برگه سهام تدريجي دريافت مي‌كنند.»
به گزارش روابط عمومي شركت مخابرات ايران، فيضي ضمن اعلام اين مطلب افزود: تاكنون در بحث خصوصي‌سازي شركت مخابرات ايران مباحثي چون واگذاري سهام عدالت، چالش‌هاي كاركنان و ارايه اطلاعات از سوي شركت مخابرات به سازمان خصوصي‌سازي اجرا شد.

وي در اين رابطه با اشاره به اينكه از نظر اجرايي تمام كارها توسط شركت مخابرات صورت گرفته است، افزود: تنها تصميم‌گيري هاي مديريتي مانده است و عملكرد سال 87 شركت مخابرات نيز در آينده شركت تأثير بسزايي داشته است.

فيضي، در اين نشست، با اشاره به اين نكته كه شركت مخابرات با احساس اينكه داراي رقيب است، اظهار كرد: بايد توجه ويژه‌اي در بحث رقابت بازار داشت تا بتوانيم ضمن حفظ بازار، به افزايش درآمد و رضايت مشتركان خود، دست يابيم. وي افزود: در شرايط جديد، با توجه به فرهنگ جامعه، مي‌بايست روابطي ايجاد و با اصلاح برخي قوانين، سازمان و آينده آن را حفظ كرد.
فيضي با اشاره به اين نكته كه يك سازمان زماني به سوددهي بيشتر دست مي‌يابد كه در تعامل با بخش‌هاي ديگر بازار باشد اظهار داشت: مخابرات ايران، بايد استفاده انحصاري از سرويس‌هاي مخابراتي را با تعامل و همكاري در بازار رقابتي كشور جايگزين كند.

فيضي، با اشاره به اينكه در دنيا ارزش افزوده، 80 درصد از سود درآمد را از آن خود كرده است، اظهار داشت: در حال حاضر درآمد مخابرات كاملاً وابسته به مكالمه است كه اميدواريم با اجراي طرح‌هاي جديدبه درصد مناسبي برسيم.

داود زارعيان مدير كل دفتر روابط عمومي و امور بين‌الملل شركت مخابرات ايران در ابتداي اين نشست ضمن اشاره به جايگاه روابط عمومي در سازمان و اينكه شغل روابط عمومي در صورتي ارزش و اعتبار پيدا مي‌كند كه كاركنان روابط عمومي به آن ارزش و اعتبار دهند، افزود: در دنيا آرام آرام، رويكردها از تبليغات به سمت روابط عمومي رفته است و از ميزان محبوبيت تبليغات كاسته شده است.

وي در ادامه با تأكيد به رويكرد بين‌المللي روابط عمومي افزود: اگر روابط عمومي، اخلاقي و حرفه‌اي باشد مي‌تواند تأثير عميق و ماندگاري داشته باشد و مديران نيز مجبور مي‌شوند به آن اعتبار و ارزش بدهند.



منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا