سوال در Craft director studio

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
سلام دوستان
میخواستم بدونم چطور میشه چندین آبجکت رو به عنوان Ground به Craft director studio یا MadCar معرفی کرد؟
من هرکاری میکنم بیش از یک آبجکت رو نمیتونم براش مشخص کنم، Group هم جواب نداد، Attach هم که هیچ.
 

javadgonbadi

Well-Known Member
سلام
توضیح بدین که این چیزی که گفتین برا چه کاری یه؟

چه کاراییی داره؟

ممنون می شم یه توضیح بدین
 

mht8181

Member
از edit poly استفاده کن شاید جواب بده
به این صورت که یکی از آبجکت ها رو به edit poly تبدیل کن و از طریق attach آبجکت های دیگه رو بهش اضافه کن.
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
سلام، این دو پلاگین برای ریگ و شبیه سازی حرکت اتومبیل و وسایل نقلیه بکار میره. (فکر نکنم به کار معماری بیاد :wink:)
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
از edit poly استفاده کن شاید جواب بده
به این صورت که یکی از آبجکت ها رو به edit poly تبدیل کن و از طریق attach آبجکت های دیگه رو بهش اضافه کن.

سلام دوست عزیز
ممنون، اما گفتم که Attach برای من جواب نمیده چون میخوام اون چندتا آبجکت انیمیت داشته باشن. انیمیت هم قراره شبیه سازی فیزیکی باشه پس بعد از Attach کردن انیمیت حذف میشه.
بازم ممنون
 
آخرین ویرایش:

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
سلام دوست عزیز
ممنون، اما گفتم که Attach برای من جواب نمیده چون میخوام اون چندتا آبجکت انیمیت داشته باشن. انیمیت هم قراره شبیه سازی فیزیکی باشه پس بعد از Attach کردن انیمیت حذف میشه.
بازم ممنون

سلام
تعداد اجسامی که حرکت دارن و میخوای با attach شدن انیمیتشون حفظ بشه چند تا ست؟
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
سلام عزیز
شاید بیشتر از 300 تا. بذار اینجوری بگم یک صحنه مثل فیلم 2012 هستش که زمین درحال ترک خوردن و خراب شدنه. ترک خوردن زمین با Rayfire انجام شده و همونطور که میدونی قطعات fractureها جدا از همن. حالا فرقی نداره که با Craft انجام بشه یا Madcar. راستی اگر لازمه که از 4wheel Extended توی Craft استفاده کنم تا برم سر مکس 2011؟!
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
خوب من مقداری فکر کردم ولی نمیدونم صحنه ای که میخوای کار کنی دقیقا چجوریه، یا میشه این
fracture ـها رو به عنوان یه obj شناخت تا بشه با یه ترفند این عمل رو انجام داد یا این که یه obj بسازی تو محدوده خورد شدن زمین و بر اساس حرکت تیکه های زمین اون رو انیمیت کنی. اگه بتونی از صحنه ـت یه عکس بذاری تا بشه بهتر رو نظر داد خوبه.

حق یارت
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
صحنه رو که سیو نکردم چون همون ابتدای کار به این مشکل برخوردم. مثلا یه چیزی شبیه این:

test.jpg

البته من نمیگم حتما این Fractureها به یک جسم تبدیل بشن، چون به احتمال زیاد Craft قابلیت دریافت چند شی به عنوان زمین رو داره، اگر اینطور باشه که خوب میشه.
ممنون که وقت میذاری*
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
سلام
Craft تا اونجا که میدونم فقط به یه جسم لینک میشه واسه شناخت سطح زمین.
حالا این Fracture ـها با چی ساخته شدن؟ ray fire یا thinking particle؟
اگه با RF که میشه یه حرکتی روش زد ولی اگه با TP کار شده باید دید particle skin ـه tool box PF روش کار میکنه یا نه اونهم اگه بشه از این Fractureـها خروجی objتو یه فریم گرفت.
من الان نتم تموم شده و میخوام isp نتم رو تغییر بدم تا چند روز نت ندارم ولی خدا خیر بده rightle رو با این سرعتش، با گوشیم میام.
حالا تو اینایی که گفتم رو جواب بده ببینم چیکار میشه کرد.
البت اگه دوستان راه بهتری ندارن
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
سلام داداش، اصلا حواسم نبود جواب دادی شرمنده :green:
با RayFire درست شده.

یه سوال جدید! چطوری میشه انیمیشن یک شئ لینک شده به یه شئ متحرک رو ثبت کرد؟ من با Collapse این کارو کردم اما وقتی شئ Parent رو حذف میکنم Child هم انیمیشنش پاک میشه!
 

جدیدترین ارسال ها

بالا