سوال در مورد render to texture

m3d

کاربر VIP
سلام .
من یه صحنه خیابون دارم میخواستم رندر تو تکسچر بگیرم برا لایت مپ ولی کیفیت لایت مپ (همون تکسچری که سایه هارو هم داره) خوب نمیشه و شطرنجی درمیاد . حتی وقتی رزولوشن رو 2048×2048 میذارم
کلا برا صحنه های بزرگ اگه بخوایم سایه هایی که تو کف خیابون میفته رو بصورت تکسچر در بیاریم چه راه هایی هست؟
ممنون
 
سلامهدی جان
من فکر میکنم شما چون قطعات زیادی تو مپ گذاشتی بازم سهم هر قسمت کم میشه و نتیجه شطرنجی در میاد. اگه قطعات رو جدا جدا یووی بدی و بعد با مپ بزرگ بگیری فکر میکنم مشکلی پیش نیاد. لایت مپ جدا هم که نمیخواد complete map میگیری باید درست بشه.
مگه اینکه نور یا تنظیماتت مشکل داشته باشه. من روی کاراکتر البته فقط امتحان کردم اما با همون 2048 وقتی یووی مناسب بود عین متریال و نور رو ازش گرفتم بدون کم و کاست.
یا علی
 
آخرین ویرایش:

ronika

New Member
برای رندر تو تکسچر برای راحتی کار (چون تمام ابجکت ها تکسچر دارن ) میتونی کل ابجکت هاترو یکی بکنی و بعدش یئنه انرپ جدید روش بدی و از منوی mapping گزینه flatten mapping رو بزنی پارامتر face angle theshold رو همون عدد مپ چنلت بزاری و spacing رو هم 0
و بعد ok کنی خودش یدونه یو وی بهت میده که به راحتی میتونی ازش برای رندر تو تکسچر استفاده کنی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا