سوال در مورد Biped

mehralex

Member
سلام

اگر با biped ها کار کرده باشین و مخصوصا sample های خود مکس رو دیده باشید میبینید که حرکات biped ها خیلی طبیعی هست . حالا سوال اینجاست که برای طراحی یک حرکت واقعی آیا باید تمام ریزه کاریهارو در نظر گرفت . البته این فکر خیلی دقیق نیست . کسی میدونه چطور میشه این کارو کرد ؟
 

ali_3soot

Member
سلام باید بگم این ها کار دستی نیست این ها رو با دستگاه موشن کپچر می سازن یا از دینامک(رکتور) استفاده میکنن
اگر خواستی بگو در بارش توضیح بدم
 

ali_3soot

Member
میگم بیا از دستگاه موشن کپچر بگذریم چون تو ایران ازش استفاده نمیشه اصلا نمی صرفه (قیمت بالا)
یک biped بساز بعد برو به منوی MAXScript گزینه Run script انتخاب کن بعد rctRagdollScript باز کن bip انتخاب کن
بعد Constrain Humanoid بزن حالا اگه با reactor اشنا باشی با امکاناتش می تونی هر بلایی که بخوای سرش بیاری
موفق باشی
 

mehralex

Member
خیلی ممنون از راهنمایی شما . خود شما تا چه حد با این قسمت که گفتی آشنایی داری ؟
 

ali_3soot

Member
یه چیزای بلدم تا بخوای چیکار بکنی؟؟؟
خود برنامه Caracter Studio که Bipod رو با اون می سازی میشه حرکت راه رفتن رو باهاش ساخت
برای اموزش رکتور هم اینارو که اقا امین گذاشته دانلود کن بخصوص قسمت 3 http://forum.majidonline.com/forum100/thread48492.html
اگر بازم مشکل داشتی در خدمتیم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا