ali2560101106
Member
با سلام خدمت همه دوستان عزیزم.
عید فطر رو به همه تبریک میگم و امیدوارم همگی خوب و خوش باشید.
یه سوال از دوستان اهل فن داشتم
راستش می خوام لبه های نوری که با tatget direct ایجاد کردم شارپ نباشه ، چه طور میشه لبه های نوری که روی زمین افتاده رو محو کرد؟
با تشکر از ulta3d که زحمت کشیدن و نکته کار رو گفتن، برای این که بحثمون کامل تر بشه و سایر دوستان هم بتونن استفاده کنن من مطالبی رو اضافه می کنم.
وقتی نور خورشید مایل هست و از پشت پرده به داخل فضا تابیده میشه معمولا مقدار لبه های نور دچار محو شدگی میشه، برای این که این افکت رو روی نور ایجاد کنیم، به جای استفاده از vray shadow ، از vray shadow map استفاده می کنیم و در تیظیمات target direct قسمت advanced effects مقدار پارمتر soften diff.edge رو بالا می بریم.
در تصویر زیر این موضوع رو به وضوح می بینید.
عید فطر رو به همه تبریک میگم و امیدوارم همگی خوب و خوش باشید.
یه سوال از دوستان اهل فن داشتم
راستش می خوام لبه های نوری که با tatget direct ایجاد کردم شارپ نباشه ، چه طور میشه لبه های نوری که روی زمین افتاده رو محو کرد؟
با تشکر از ulta3d که زحمت کشیدن و نکته کار رو گفتن، برای این که بحثمون کامل تر بشه و سایر دوستان هم بتونن استفاده کنن من مطالبی رو اضافه می کنم.
وقتی نور خورشید مایل هست و از پشت پرده به داخل فضا تابیده میشه معمولا مقدار لبه های نور دچار محو شدگی میشه، برای این که این افکت رو روی نور ایجاد کنیم، به جای استفاده از vray shadow ، از vray shadow map استفاده می کنیم و در تیظیمات target direct قسمت advanced effects مقدار پارمتر soften diff.edge رو بالا می بریم.
در تصویر زیر این موضوع رو به وضوح می بینید.
آخرین ویرایش: