سوال در مورد نحوه رندر در بازی

چگونه در بازی shade ها و رندر هایی با کیفیت بالا به صورت لحظه ایی رندر میشن ولی اگه بخوایم یک فریم از این صحنه ها رو مثلا با مایا رندر کنیم چند دقیقه زمان میبره و
یا حتی اگر تعداد پالیگان های شما در مایا زیاد باشه حتی حرکت دوربین هم در حالت prespective با تیک و مشکل مواجه میشه اما در بازی نه؟
 

Hamed_8

Member
چگونه در بازی shade ها و رندر هایی با کیفیت بالا به صورت لحظه ایی رندر میشن ولی اگه بخوایم یک فریم از این صحنه ها رو مثلا با مایا رندر کنیم چند دقیقه زمان میبره و
یا حتی اگر تعداد پالیگان های شما در مایا زیاد باشه حتی حرکت دوربین هم در حالت prespective با تیک و مشکل مواجه میشه اما در بازی نه؟

کلاً توی بازی از تکنیک های خاص استفاده میشه ، هیچ چییز در داخل موتور رندر نمیشه ، همه توی نرم افزار رندر شدن و اونجا فقط تکسچر هستن
البته نور داینامیک داریم که اونم باز با کلی کلک درست کار میکنه


مثلاً یکی از رایج ترین تکنیک ها اینه که نسبت به فاصله ی دوربین تا آبجکت تعداد پلیگان های اون کم میشه و همینطور کیفیت تکسچر و ....
 

جدیدترین ارسال ها

بالا