سوال در مورد ساخت آسمان در مدل های archexteriors

ce-masoud

New Member
با سلام
میخوام اگه امکان داشته باشه دوستان به سوال من جواب بدن که تو مدلهای archexteriors
آسمون رو چطوری مدل کردن؟ چیزی که تو ویوپورت دیده میشه یه گنبده که انگار تکسچر آسمون رو بهش دادن با vraylightmtl. درسته؟ مثل این عکس:

Capture.JPG
اینا چطوری ساخته میشن؟
 

Barnara

کاربر متخصص 3ds max
راه های مختلفی هست
اما این چیزی که من میبینم یک نیم کره هست که متریال Vray Light Mtl با تکسچر آسمان بهش نسبت داده شده.
 
آخرین ویرایش:

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام دوست عزیز
خوب همین پوسته ی گنبدی شکل چطوری باید ساخته بشه؟
شما مگه مکسو چند وقته کار میکنید ؟
این که چیزی نیست یک Shpere سادست با روشن بودن پارامتر Hitmosphere
بعدم اگه ویری باشه Light Material با تیک Exposure و اینکه باید سایه ی این مدل رو خاموش کنی .


یک توصیه میکنم ، اول مکس و قواعد رندر رو به خوبی یاد بگیرید با کتاب یا ... بعد با مدل های Evermotion کار کنید بهتر درک میکنید و میتونید راحت کار رو مهندسی معکوس کنید
با ارزوی موفقیت شما
 

جدیدترین ارسال ها

بالا