Baloot3D
مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
سلام به همگی
یک سوال دارم . چطور میشه بعد از انجام شبیه سازی در Realflow ، خروجی اون رو طوری گرفت که در مکس یک فایل مش انیمیت خورده داشته باشیم که مثلا کلید داشته باشه و بشه با Pointcatch سرعت حرکتش رو تغییر داد . چون بطور طبیعی فایل های خروجی Realflow به صورت Bin هست و اون هم بعد ورودی به مکس فایل Mesh نیست که کلید داشته بشه تا بشه کلید رو جابجا کرد یا Pointcatch روش عمل کنه
ممنون
یک سوال دارم . چطور میشه بعد از انجام شبیه سازی در Realflow ، خروجی اون رو طوری گرفت که در مکس یک فایل مش انیمیت خورده داشته باشیم که مثلا کلید داشته باشه و بشه با Pointcatch سرعت حرکتش رو تغییر داد . چون بطور طبیعی فایل های خروجی Realflow به صورت Bin هست و اون هم بعد ورودی به مکس فایل Mesh نیست که کلید داشته بشه تا بشه کلید رو جابجا کرد یا Pointcatch روش عمل کنه
ممنون