سوال در مورد خروجی RealFlow

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
سلام به همگی

یک سوال دارم . چطور میشه بعد از انجام شبیه سازی در Realflow ، خروجی اون رو طوری گرفت که در مکس یک فایل مش انیمیت خورده داشته باشیم که مثلا کلید داشته باشه و بشه با Pointcatch سرعت حرکتش رو تغییر داد . چون بطور طبیعی فایل های خروجی Realflow به صورت Bin هست و اون هم بعد ورودی به مکس فایل Mesh نیست که کلید داشته بشه تا بشه کلید رو جابجا کرد یا Pointcatch روش عمل کنه

ممنون
:rose:
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام
این کار اصولا غیر ممکنه ، چون Metal Ball ها تعداد ورتکس هاشون در هر فریم متفاوته و نمیشه اصلا Point Cache گرفت ، چون Point Cache تنها مختصات هر ورتکس رو دارند و نمیتونن ورتکس رو بسازن تنها اونو حرکت میدند ، و اینکار غیر ممکن چون منطقی نیست و برنامه نویسی طبق منطق هست و این دقیقا مثل پارتیکل میمونه که در هر فریم یکی تولید میشه و یا یکی از بین میره پس قانون Morph ــی در کار نیست و Point Cache هم از قاعده ی Morphing و یا Deform استفاده میکنه و قدرت اینکه ورتکسی رو خلق کنه نداره ، ولی اینکار برای Solid ها و RealWave امکان پذیره ...
موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا