سوال ؟ انتقال از zbrush به max همراه با بافت ها

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
با سلام خدمت اعضای مجید آنلاین
سوالی داشتم
یه مدل کارکتر در 3dsmax ساختم و unwrap هم شده . مدل را به zbrush انتقال میدهم و بعد از ویرایش کردن مدل و زیاد شدن دیتیل ها می خواهم مدل را جهت رندر گرفتن فینال دوباره به max بیاورم
اما نمی خواهم مدل با دیتیل زیاد انتقال یابد . می خواهم که دیتیلها به صورت مپ displase یا bump منتقل شود
اگر ممکنه راهنمایی کنید یا یه آموزش خوب تصویری یا pdf معرفی کنید ممنون میشوم .
با تشکر
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
سلام
نکته ی بسیار مهمی که حتی خیلی ها در سایت خود زیبراش سوال کردند و جوابی نگرفتند اینه ...

توی مکس موقع استفاده از دیسپلیس باید میزان نسبت 2:1 رعایت بشه .

یعنی مقدار دیسپلیس اگر 2 باشه مقدار Shift -1 باید بشه

اگر دیسپلیس 1 باشه مقدار Shit -0.5

این رو حتما یادتون باشه .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا