سوالی در مورد texturing

pm-bax

Member
من یه سولی داشتم اگه کسی میتونه جواب بده کمک خیلی خوبی به من کرده.
من یه مدتی هست که دارم مدلینگ کار میکنم و قرار بر این هست که مدلینگ رو به یه جایی برسونم بعد برم سراغ مبحث های بعدی که الان این اتفاق افتاده و میخوام برم سراغ Texture من تا اونجایی که اطلاع دارم با این برنامه ها میشه این کارو کرد. ZBrush , MudBox, Photoshop , Mari , که من یه مقدار با Zbrush کار کردم و یک کاراکتر خیلی ساده (یک Minion رو که یکی از شخصیت های انیمیشن desipicable me هست) و یه مقدار هم در حد آشنایی با Mari کار کردم حالا سوالی که من از دوستان دارم که کدوم برنامه مناسب تر و کدوم راحت تر و کدوم آموزشاش بیشتر هست. و کدوم نتیجه ی بهتری میده در نهایت ؟ البته در قدرت هیچ کدوم شکی نیست چه Mari که texture دهی Avatar با این برنامه انجام شده و چه Zbrush و...
 

madmaster_3d

Well-Known Member
معمولا از هر برنامه ای استفاده کنن با همون برنامه تکسچرینگ می کنن. یعنی اول uw ها رو با برنامه ای که مدل رو باهاش ساختی خروجی می گیرن. بعد تو فتوشاپ یا بادی پینت یا برنامه های دیگه ای تکسچر ها رو میسازن و روی uw ها قرار میدن. و بعد اینطوری کل کاراکتر اون تکسچر مورد نظر در جای خودش رو می گیره. شما چه برنامه ای کار می کنی؟! من بیشتر آموزش هایی که دیدم با فتوشاپ کار می کردن. یعنی همون روشی که بالا توضیح دادم.
 

pm-bax

Member
معمولا از هر برنامه ای استفاده کنن با همون برنامه تکسچرینگ می کنن. یعنی اول uw ها رو با برنامه ای که مدل رو باهاش ساختی خروجی می گیرن. بعد تو فتوشاپ یا بادی پینت یا برنامه های دیگه ای تکسچر ها رو میسازن و روی uw ها قرار میدن. و بعد اینطوری کل کاراکتر اون تکسچر مورد نظر در جای خودش رو می گیره. شما چه برنامه ای کار می کنی؟! من بیشتر آموزش هایی که دیدم با فتوشاپ کار می کردن. یعنی همون روشی که بالا توضیح دادم.

مرسی از راهنماییت من از Softimage استفاده می کنم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا