darklight
کاربر فعال
سلام دوستان.
امروز داشتم کمی در مورد رندر انجین های مختلف تحقیق می کردم (البته شخصی) که به این سه تا مقاله بر خوردم. خودم در حال خوندنشونم و تا حالا که خیلی از سوالهام و مشکلاتم توی فهم رندر انجین ها رو رفع کرده. احتمالا بعضی از شما این مقاله ها رو دیده باشید ولی میذارم برای اونهایی که ندیدند.
یکی از مقاله ها مربوط به سال 2012 هست و دوتای دیگه مال 2013 و احتمالا اگه امسال هم قرار بود شاهد چنین مقاله ای باشیم بازهم نکات خیلی زیادی عوض شده بود. ولی به شما توصیه می کنم که حتما اول اونی که مربوط به سال 2012 هست رو بخونید چون خیلی از مفاهیم پایه توی اون توضیح داده شده و اون دوتای دیگه خیلی به مفاهیم نپرداختند.
The Art Of Rendering
The State Of Rendering - Part1
The State Of Rendering - Part2
این مقاله هم برام جالب بود. در مورد Octane Render هستش.
Octane Render: Realtime Ray Tracing
پی نوشت: متأسفانه فرصت ترجمه و یا خلاصه ندارم، ولی اگر دوستان امکانش رو دارن که ترجمه کنند خیلی خوب خواهد شد و مورد دعای عده ای از علاقمندان به این هنر قرار خواهند گرفت.
امروز داشتم کمی در مورد رندر انجین های مختلف تحقیق می کردم (البته شخصی) که به این سه تا مقاله بر خوردم. خودم در حال خوندنشونم و تا حالا که خیلی از سوالهام و مشکلاتم توی فهم رندر انجین ها رو رفع کرده. احتمالا بعضی از شما این مقاله ها رو دیده باشید ولی میذارم برای اونهایی که ندیدند.
یکی از مقاله ها مربوط به سال 2012 هست و دوتای دیگه مال 2013 و احتمالا اگه امسال هم قرار بود شاهد چنین مقاله ای باشیم بازهم نکات خیلی زیادی عوض شده بود. ولی به شما توصیه می کنم که حتما اول اونی که مربوط به سال 2012 هست رو بخونید چون خیلی از مفاهیم پایه توی اون توضیح داده شده و اون دوتای دیگه خیلی به مفاهیم نپرداختند.
The Art Of Rendering
The State Of Rendering - Part1
The State Of Rendering - Part2
این مقاله هم برام جالب بود. در مورد Octane Render هستش.
Octane Render: Realtime Ray Tracing
پی نوشت: متأسفانه فرصت ترجمه و یا خلاصه ندارم، ولی اگر دوستان امکانش رو دارن که ترجمه کنند خیلی خوب خواهد شد و مورد دعای عده ای از علاقمندان به این هنر قرار خواهند گرفت.