saj7
New Member

1.در قسمت UV texture (تصویر بالا) اون گزینه ها چه کارهایی انجام میدن . (اونایی که کاربردین البته)
- اگه بشه یکی از اساتید کلا در مورد مکانیزم تکسچرینگ یه توضیح بدن به صورت خلاصه؛ که کلیت عملکردش چطوره.
2. بعد از ریگینگ تو قسمت paint skin با برای جاهایی که می خوایم رو سفید می کنیمتا اون جوینت روش شاعمال بشه . حالا چطور کاری کنم که سیاه رنگ کنه تا غیر فعال بشن اون قسمت ها . هر چی گزینه های add و ... عوض کردم نشد.
3.گزینه Orient تو ریگینگ برای چیه . تو آموزش ها میبینم میزنه ولی نمی دونم برای چی؟
! 4. میشه یک مش مورد نظر رو یه قسمتش رو داینامیک کرد( یعن مثلا ، rigidbody یا nCloth) و بقیه اش معمول یبمونه!
----------
یه مشکل هم دارم در مورد بینظمی در مدلینگ . به طوری که! خجالت می کشم وایر فریم یه مدل رو به کسی نشون بدم! بعدا می پرسم اونو.

..............
...
ممنون
...
---------------
در ضمن از اینکه سوالاتم آماتوری و سطح پاینه عذر می خوام.