سه بعدی سازی با دستی باز تر

Bertali

Member
سلام دوستان

من هفته پیش یک پروژه دانشجویی معماری قبول کردم که واقعاً سنگین ترین کاری بود که تا حالا انجام داده بودم ! این کار پر بود از مدلینگ های پیچیده ، فضا سازی های عجیب و من با داشتن پلانها به صورت فایل اتوکد تقریباً دیوانه شدم تا تونستم این مدل ها رو در 3ds max در بیارم که بیشترین استفاده از اکسترود و پروبولین بود .

من کار رو در هر صورت جمعش کردم و تحویل دادم ، اما حالا که فایل مکس رو باز می کنم میبینم واقعاً این نوع مدلینگ اصلاً نظم خواصی نداره آبجکت ها داغون شدن و یه جورایی وصله و پینه شدن حالا سوال من جدای از این وصله پینه ها بیشتر سر این موضوعه که آیا روش اصولی یا نرم افزاری وجود داره که من در اینجور موقع ها دستم باز تر باشه و مدلینگ رو توی اون انجام بدم و بعد وارد مکس جهت رندر بیارم ؟

من با مدلینگ سه بعدی اتوکد کار نکردم و نمیدونم اینجور مدل ها رو میشه اصلاً توش ساخت یا نه ولی چند نفر از دوستان 2 نرم افزار زیر رو معرفی کردن میخواستم نظر شما دوستان رو در مورد این موضوع بدونم و ببینم این نرم افزارها فرقشون با اتوکد و 3ds max چیه ؟ و کدومشون رو من شروع کنم به یادگیری بیشتر به کارم میاد ؟

[h=1]AutoCAD Architecture[/h]
[h=1]Autodesk Revit[/h]
ممنون .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا