seo2024

Member
سرویس کولر آبی در پردیس یکی از خدماتی است که توسط مجموعه آسان پکیج ارائه می شود. انجام تعمیرات تخصصی و سرویس کولر آبی (تمامی مدل ها و برند ها) توسط تکنسین های با تجربه و کارآزموده آسان پکیج در محل شما به تخصصی انجام می شود. تنها با یک تماس سرویس کاران کولر آبی ما در شهر پردیس، در منزل شما حاضر شده و با کمترین هزینه اقدام به تعمیرات کولر آبی شما می نمایند.
ما در مجموعه آسان پکیج با سال ها تجربه و دانش فنی همراه با مجریانی کاربلد و با تجربه در کنار شما هستیم تا خدمات مربوط به نصب، سرویس و تعمیر کولر آبی را به بهترين شکل ممکن برای شما انجام دهیم. پس اگر شما هم تمایل دارید جز مشتریان راضی این مجموعه باشید، می توانید با شماره قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با ما

پشتیبانی 1 : 09105254154


پشتیبانی 2 : 09370676951


سرویس کولر آبی در پردیس​

سرویس کولر آبی در پردیس تنها با یک تماس قابل انجام است. خیلی نباید نگران سرویس دوره ای کولر آبی خود باشید. سرویس کولر آبی به صورت سالانه انجام می پذیرد. همچنین به دلیل تعداد قطعاتی که در کولر آبی به کار رفته است هزینه آن کم بوده و در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است.
همکاران ما در آسان پکیج با سالها تجربه کار عملی در زمینه تعمیرات کولر آبی و گذراندن دوره های آموزشی منظم آشنایی کامل را با تمامی مدل های جدید و قدیمی کولر آبی دارند. این مجموعه در قبال خدمات ارائه شده برای کولرهای آبی، توسط سرویس کاران خود به مشتریان گرامی این اطمینان را می دهد تا با خیالی آسوده و بدون هیچ نگرانی ما را انتخاب کنند. منصفانه ترین هزینه تعمیر و سرویس کولر آبی در پردیس را از ما بخواهید و با خیال راحت در پایان کار پرداخت کنید. اولویت ما تعمیر قطعات کولر آبی شما و در صورت تعویض استفاده از قطعات اورجینال است.

مراحل سرویس کولر آبی:​

1- اطمينان از عدم اتصال فاز به کولر و خاموش بودن آن
2- تعویض پوشالها با توجه به سايز آن (قبل از جاگذاري بهتر است پوشالها خیس شود)
3- زدودن گرد و غبار دينام و پمپ و روغنکاری آنها (روغن كاري ٢ ياتاقان الكتروپمپ ضروري است)
4- آچاركشي و اطمینان از محکم بودن پیچ و مهره ها و اتصالات: پیچ و مهره های پایه های یاتاقان، الکتروموتور، بدنه و سایر تجهیزات را آچارکشی کنید.
5- بررسی شل یا سفت بودن تسمه کولر آبی
6- نظافت و شستن كف و ديواره هاى كولر
7-چک کردن برزنت كانال براى نبودن درز
8- كنترل شلنگ آب و تعويض آن در صورت خشك شدن يا درز داشتن و نظافت ناودان ها مسير آبرو در جهت هدايت بهينه آب
9- كنترل سلامت موتورها (آب تخليه شده باشد) با روشن كردن كليدها
10- گرفتن لقي بيش از حد موتور با واشر مخصوص
11- تميز كردن شناور، تنظيم و كنترل عملكرد
12- روشن كردن كولر، بازديد كامل و اطمينان از كاركرد بی نقص تمام قطعات.

هزینه سرویس کولر آبی​

هزینه سرویس کولر آبی در پردیس با توجه به قطعات به کار رفته محاسبه می شود. با این حال شما می توانید به راحتی و قبل از اینکه اقدام به سرویس کولر آبی خود نمایید تنها با یک تماس از این هزینه ها مطلع شوید. البته باید به یاد داشته باشیدکه معمولا بخش زیادی از هزینه های سرویس شامل خرید پوشال و یا تعویض تسمه و دیگر موارد است. معمولا شست و شو را هم که خودتان می توانید انجام دهید. پس خیلی نگران هزینه سرویس کولر آبی در پردیس نباشید. قیمت های ارائه شده در مجموعه آستان پکیج بر اساس نرخ نامه های ارائه شده از سوی اتحادیه و شرکت های نمایندگی ارائه می شود. ما به شما تضمین کیفیت را می دهیم. تعداد مشتریان ما نشان دهنده کیفیت بالای فعالیت ها ما است.

تعمیر کولر آبی در پردیس​

تعمیر کولر آبی در پردیس با فرایند سرویس کولر آبی در پردیس تفاوت دارد. با این حال در برخی مواقع فرآیند تعمیر و سرویس هر دو توسط کارشناسان ما انجام می شود. در واقع باید به این نکته توجه داشت که انجام اقدامات گفته شده توسط سرویس کار کولر آبی به این علت است که کولر دیرتر خراب و فرسوده شود؛ اما اگر کولر خراب شد و یا ایرادی داشت این بار باید دست به آچار شد و عیب آن را با ریشه یابی و تخصص مرتفع نمود.

برخی از اشکالات شایع کولر آبی​

در اینجا به برخی از ایرادات شایع در کولر های ابی اشاره می کنیم. شما می توانید با مطالعه این بخش ها از ایرادات به وجود آمده مطلع شوید.

کولر آبی شما دارای اتصال بدنه می باشد.​

علت اتصال بدنه کولر آبی ایرادات سیم های رابط و یا خطا در دستگاه های مصرف کننده می باشد؛ برای رفع این عیب می توانید با توجه به مدار الکتریکی کولر آبی، تعداد مصرف کننده های آن که شامل واتر پمپ و موتور دو سرعته می باشد را کم کنید سپس برق را به دستگاه نصب کنید تا بدانید عیب از کدام مصرف کننده می باشد و اگر ایراد در قسمت مصرف کننده های کولر آبی نبود باید سیم کشی دستگاه را به طور کامل تعویض کنید.

کولر آبی روشن نمی شود​

در چنین شرایطی در کولر آبی واتر پمپ و موتور دو سرعته روشن نمی شوند و کولر کار نمی کند که این اتفاق معمولا به دو دلیل زیر رخ می دهد:
1-فیوز کولر آبی قطع است: در برخی موارد ممکن است به صورت غیر منتظره و بدون متوجه شدن شما در مدار کولر آبی اتصالی به وجود آمده باشد و فیوز کولر قطع شده باشد، در برخی موارد دیگر نیز ممکن است که فیوز وصل باشد اما خروجی نداشته باشد، در هر دو حالت باید فیوز را تعویض کنید.
2-فاز یا نول اصلی مدار قطع است: در بروز چنین مشکلاتی بهتر است صفحه اتصالات را بررسی کنید و سپس رسیدن ولتاژ را به خود کولر آبی توسط ولتمتر تست کنید و اگر کولر شما در محل ترمینال خود فاز یا نول ندارد مشکل و ایراد از کابل می باشد. ولی اگر در ترمینال کولر وجود داشت برای رفع عیب و تعمیر کولر آبی باید سیم بندی آن را کنترل و چک کنید.

فن کولر آبی باد تولید نمی کند​

در چنین شرایطی پوشال های کولر کاملا خیس است و موتور دوسرعته سالم است و صدای الکتروموتور آن نیز به گوش می رسد، اما فن های کولر آبی باد تولید نمی کنند، در چنین شرایطی یا تسمه ها کار نمی کنند و یا رها شده اند و از مدار اصلی خود خارج شده اند.

کولر آبی خنک نمی کند​

در این شرایط موتور و پمپ کولر آبی در حال کار کردن هستند اما خنکی قابل توجی ندارد که این اتفاق در صورت بروز پنج علت زیر رخ می دهد.
1- پارچه برزنتی کولر آبی پاره شده است: این پارچه برزنتی کاملا قابل مشاهده می باشد و در صورت پارگی، بسیاری از هوای خنک به بیرون می رود و کولر آبی باد خنک نمی دهد.
2- تسمه کولر آبی به میزان کافی سفت نیست: برای برطرف کردن این مشکل باید تسمه ها را رگلاژ نمایید.
3- پوشال های کولر آبی کم است: در این شرایط هوای گرم بیرون وارد کولر می شود، برای برطرف کردن این مشکل مقداری پوشال جدید تهیه کنید و در قسمت های خالی قرار دهید.
4- موتور دو سرعته کولر آبی نیم سوز شده است: اگر کولر شما در حالت تند خنکی مطلوب را ندارد، به این دلیل است که موتور شما نیم سوز شده است و مجدد نیاز به سیم پیچی دارد.
5- شناور تنظیم نیست: عدم تنظیم بودن شناور باعث این می شود که یا آب در داخل کولر کم باشید جوری که به واتر پمپ آسیب وارد می شود یا آنقدر آب زیاد است که از سوپاپ اطمینان یا دریچه های اطراف سر ریز می کند.

الکتروموتور کار نمی کند، اما واتر پمپ در حال کار است​

این مشکل زمانی در کولر آبی به وجود می آید که ولتاژ به الکتروموتور دو سرعته نمی رسد و یا موتور کولر آبی خراب می باشد، برای رفع این عیب ها به وسیله ولت متر و با رعایت نکات ایمنی ولتاژ را در ترمینال موتور دو سرعته کولر آبی اندازه گیری کنید، اگر متوجه شدید که ولتاژ به موتور نمی رسد کلید ها و کابل های رابط را بررسی کنید. اگر قسمت ترمینال موتور کولر آبی ولتاژ را مشاهده کردید و اتصالات دیگر نیز طبیعی بودند و موتور هیچ عکس العملی نشان نداد، در این حالات موتور کولر آبی سوخته است و باید آن را سیم پیچی کنید.

صدای کولر زیاد است​

صدای زیاد کولر آبی به سه دلیل زیر رخ می دهد.
1- خرابی و عیب در یاتاقان ها: تنها راه رفع این عیب در کولر های آبی تعویض یاتاقان ها می باشد.
2- پولی ها شل شده اند: در این صورت پولی ها را روی محور اصلی سفت کنید.
3- تسمه خراب است: هنگام خرابی و یا پارگی تسمه ی کولر آبی تنها راه برطرف کردن این مشکل تعویض تسمه ها می باشد.

فیوز کولر، برق کولر را قطع می کند​

در این حالت موتور کولر آبی استارت خوبی دارد، اما فیوز کولر هنگام تعویض دور از تند به کند و یا روشن شدن با دور کند، برق کولر را قطع می کند. برای برطرف کردن این خطا در کولر آبی، سیم پیچ دور کند را بررسی کنید و در صورت خطا و مشکل آن را مجددا سیم پیچی کنید.

قطرات آب از دریچه کولر خارج می شود​

پوشال های کولر به درستی قرار نگرفته یا شلنگ واسط بین واتر پمپ کولر آبی آبسال و سه راه تقسیم آب دچار پارگی شده است.

سرویس کولر آبی در پردیس

سرویس کولر آبی در پردیس

نصب کولر آبی در پردیس​

نصب کولر آبی در پردیس توسط مجموعه اسان پکیج به آسانی انجام می شود. اگر می خواهید کولر آبی خود را جا به جا کنید یا به تازگی یک کولر آبی برای منزل و محل کار خود تهیه کرده اید می توانید به راحتی با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و از مشاوره ور اهنمایی های ما به راحتی استفاده نمایید. نکته قابل توجه این است که مشاوره های ارائه شده به صورت تلفنی برای شما عزیزان به صورت رایگان است.
مجموعه اسان پکیج با داشتن سال ها تجربه در زمینه سرویس کولر آبی، تعمیر و نصب کولر آبی در پردیس آماده سرویس دهی به شما عزیزان است. ما در این مجموعه تمام خدمات از جمله تعمیر و سرویس کولر آبی را همراه با گارانتی تضمین کیفیت به شما عرضه می کنیم. اگر به تعمیر تخصصی کولر آبی نیاز دارید همین الان با ما تماس بگیرید تا همکاران ما مشکل را در سریعترین زمان و با کمترین هزینه برطرف کنند.

 

seo2024

Member

معرفی دیگر خدمات ارائه شده در مجموعه آسان پکیج​

در صورتی که تمایل داشته باشید میتوانید از دیگر خدمات ارائه شده در مجموعه آسان پکیج نیز استفاده نمایید. برخی از این خدمات که در شهر پردیس ارائه می شود شامل موارد زیر است. شما میتوانید برای دریافت این خدمات به راحتی با شماره 09105254154 تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیر بخاری در پردیس​

مجموعه آسان پکیج به عنوان نمایندگی تعمیر بخاری در پردیس شناخته می شود. آسان پکیج دارای نمایندگی نصب، راه اندازی، سرویس و خدمات پس از فروش برندهای مطرح ایران است. فرقی نمی کند که در چه فصلی از سال هستید. شما میتوانید به راحتی جهت دریافت خدمات تعمیر بخاری در پردیس با شماره 09105254154 تماس حاصل فرمایید. مجموعه اسان پکیج با داشتن تیمی مجرب و حرفه ای در زمینه تعمیر انواع بخاری، میت وانید در کوتاه ترین زمان ممکن انواع خدمات حرفه ای و تخصصی را به شما ارائه دهد.

نمایندگی تعمیر آبگرمکن در پردیس​

مجموعه اسان پکیج به عنوان نمایندگی تعمیر آبگرمکن در پردیس شناخته می شود. فرقی نمی کند که ابگرمکن شما از نوع زمینی باشد یا از نوع دیواری شما می توانید به راحتی با تماس با شماره 09105254154 از خدمات ارائه شده در مجموعه آسان پکیج استفاده کنید.
تیم تخصصی اسان پکیج در زمینه تعمیر و سرویس انواع آبگرمکن های دیواری و زمینی تجربه و مهارت بالایی دارد. شما میتوانید سرویس های دوره و خدمات تعمیر و حتی نصب مجدد آبگرمکن را به پرسنل با تجربه و متخصص اسان پکیج بسپارید. این مجموعه به صورت حرفه ای در زمینه رسوب زدایی، سرویس دوره ای، نشتی زدایی و موارد دیگر فعالیت می کند.

نمایندگی ایران رادیاتور در پردیس​

نمایندگی ایران رادیاتور در پردیس مجموعه آسان پکیج است. شما میتوانید برای دریافت خدمات ما به راحتی با شماره 09105254154 تماس حاصل فرمایید. این مجموعه به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه نصب و تعمیر انواع مدل های پکیج ایران رادیاتور در شهر پردیس شناخته می شود. شما میتوانید به راحتی برای تامین قطعه، تعمیر پکیج، سرویس ماهانه، سرویس دوره ای و یا حتی دریافت مشاوره با مجموعه ما در تماس باشید.
نمایندگی بوتان در پردیس

نمایندگی بوتان در پردیس

نمایندگی بوتان در پردیس​

مجموعه آسان پکیج به عنوان نمایندگی بوتان در پردیس شناخته می شود. شما میتوانید به راحتی برای تعمیر پکیج و کولر گازی خود با شماره 09105254154 تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند به راحتی مشکل پکیج شما را حل کنند. فرقی نمی کند که پکیج شما چه مدلی از محصولات بوتان است. شما میتوانید به راحتی با این مجموعه تماس گرفته و مشکل خود را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

تعمیر برد پکیج در پردیس​

فرآیند تعمیر برد پکیج در پردیس در مجموعه آسان پکیج به آسانی انجام می شود. قبل از هرچیز باید به این نکته واقف باشید که برد پکیج دارای مدل های مختلفی می باشد. شما ممکن است از برند های مختلف پکیج استفاده نمایید، هر کدام از این برند ها و برد های متفاوتی را در محصولات خود قرار می دهند. به همین دلیل برای تعمیر برد پکیج در پردیس باید به سراغ مجموعه ای حرفه ای و متخصص رفت. مجموعه اسان پکیج به عنوان یکی از مراکز حرفه ای تخصصی در زمینه تعمیر برد پکیج در پردیس فعالیت می کند. تعمیر و رفع عیب انواع برد پکیج بوتان وایران رادیاتور و ایساتیس و غیره به راحتی در مجموعه اسان پکیج انجام می شود؛ و شما میتوانید جهت دریافت مشاوره و خدمات تعمیر برد پکیج در پردیس با شماره 09105254154 به عنوان پشتیبانی مجموعه اسان پکیج تماس گرفته و از خدمات و مشاوره های رایگان ما استفاده نمایید.

سرویس کولر گازی در پردیس تنها با یک تماس​

مهمترین هدف ما در اسان پکیج، صرفه جویی در وقت و هزینه شما است. ما قادر خواهیم بود در مدت زمان کوتاهی نیروی متخصص را به محل مد نظر شما ارسال کنیم تا فرایند تعمیر و سرویس کولر گازی در پردیس را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. همچنین شما می توانید با شماره درج شده در سایت برای دریافت مشاوره به راحتی اقدام نمایید. تیم مشاوره مجموعه آسان پکیج همگی دارای دانش و تخصص حرفه ای در زمینه تعمیر و سرویس کولر گازی در پردیس هستند. حتی در برخی موارد افرادی که جهت دریافت خدمات تعمیر با مجموعه تماس داشته اند توسط تیم مشاورین ما رفع ایراد شده و دیگر نیازی به اعزام تعمیرکار نبوده است.























تعمیر پکیج و کولر گازی به صورت حرفه‌ای​

مجموعه آسان پکیج به صورت تخصصی در زمینه تعمیر پکیج و کولر گازی فعالیت می‌کند. ما به عنوان یک مجموعه پیشرو متعهد هستیم که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم. به همین دلیل تیم ما متشکل از بهترین و مجرب‌ترین تکنسین‌ها است. همچنین ما بالاترین سطح کیفیت در وسایل و لوازم جانبی را ارائه می‌دهیم تا بتوانیم رضایت 100 درصد مشتریان خود را جلب کنیم. طیف بالای خدمت در شهرهای مختلف تهران، لواسان، پرند، پردیس، اسلامشهر با بیش از 1000 مشتری نشان دهنده کیفیت بالای کار ما است.
مجموعه آسان پکیج به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه تعمیر و نصب انواع سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی خانگی و تجاری شناخته می‌شود. خدمات این مجموعه شامل نصب و راه‌اندازی، تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش انواع پکیج و کولر گازی است.








تعمیر پکیج و کولر گازی - آسان پکیج











خدمات ارائه شده مجموعه آسان پکیج در شهرهای مختلف​

با توجه به نیاز مبرم مشتریان به انجام خدمات در محل، خدمات ارائه شده توسط مجموعه آسان پکیج در شهرهای مختلف استان تهران و شهرهای همجوار به راحتی انجام می‌شود. فرقی نمی‌کند که شما در تهران باشید یا در پردیس یا لواسان تنها کافی است که با مجموعه آسان پکیج تماس گرفته و مشکل خود را با ما مطرح کنید. کارشناسان و تکنسین‌های فنی این مجموعه در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل را برطرف کرده و راه‌حل‌های جامعی را در اختیار شما قرار خواهند داد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا