سرعت اجرا؟چقدر به موتور بستگی دارد؟

سلام.اگه یک محیطی رو (فضای بازی یا شبیه سازی ) توی یه موتور یونیتی ریل تایم کنیم.
حالا اگه بیایم همون محیط رو توی udk با همون تکسچر و همون سطح متریال اجرا کنیم سرعت اجرای کدوم بیشتره؟
یعنی میگم در شرایط یکسان آبجکت؛متریال؛تکسچر کدوم یکی خروجی با فریم در ثانیه بالاتر ، کدوم با کیفیت گرافیکی بالاتر میدن؟
برای اجرا شدن این فایل ها که با محتویات مشابه حاصل خروجی دو موتور مختلف هستند ، کدوم میتونه روی سخت افزار پایین تری اجرا بشه؟
راستی نمیشه از این udk به صورت استاندارد خروجی exe گرفت؟ حتما باید لایسنسش رو داشت؟
مثل همیشه ممنون!:neutral:
 

Mahdi_Rashed

Well-Known Member
سلام.اگه یک محیطی رو (فضای بازی یا شبیه سازی ) توی یه موتور یونیتی ریل تایم کنیم.
حالا اگه بیایم همون محیط رو توی udk با همون تکسچر و همون سطح متریال اجرا کنیم سرعت اجرای کدوم بیشتره؟
یعنی میگم در شرایط یکسان آبجکت؛متریال؛تکسچر کدوم یکی خروجی با فریم در ثانیه بالاتر ، کدوم با کیفیت گرافیکی بالاتر میدن؟
برای اجرا شدن این فایل ها که با محتویات مشابه حاصل خروجی دو موتور مختلف هستند ، کدوم میتونه روی سخت افزار پایین تری اجرا بشه؟

اگه یک سیستم متوسط رو در نظر بگیرین سرعت اجرا در یونیتی به دلیل کیفیت کمتر خروجی بیشتره و در udk به دلیل کیفیت بیشتر خروجی کمتره . البته منظورم از نظر FPS هست .

تکسچر و آبجک به کنار ولی متریال در هر موتور ( موتورهایی که متریال ادیتور دارن ) فرق میکنه چون متد رندر متریال و ساختش فرق داره بنابراین نمیشه اینطور قضاوت کرد . ولی اگه بدونی که چطور با یونیتی کار کنی و همه فوت و فنهاش رو بلد باشی میتونی خروجی نسبتاً خوبی بگیری که روی سخت افزار پایین راحت و درست اجرا بشه
 
خیلی ممنون میشه به این بخش سوال هم جواب بدید:
راستی نمیشه از این udk به صورت استاندارد خروجی exe گرفت؟ حتما باید لایسنسش رو داشت؟
 

Mahdi_Rashed

Well-Known Member
من با خروجی های UDk خیلی کار نکردم و اطلاع ندارم . لایسنس رو فکر کنم باید برای انتشار بازی به صورت گسترده خریداری کرد
 

جدیدترین ارسال ها

بالا