بی بی کد سردر ورودی (نمای خارجی)

behrad_mouse

Well-Known Member
نمای خارجی سر در ورودی
این کار تجاری هست
مدلینگ و متریال و نور جمعا 5 ساعت
رندر 20 دقیقه
( جمعا 5 ساعت و 20 دقیقه):shock:
انتقادات به روی چشم قابل پذیرش:wink:
از آرک مدل استفاده نکردم
متریال ها ساخت خودم هست
کار عجله ای:cool:
 

hmv-ray

Member
سلام بهراد عزیز
با تواناییایی که داری اگه بیشتر وقت بذاری خیلی بهتر میشه
سنگ نگهبانی تایلاش خیلی شبیه به هم شده ، چند تا آدم و یه ماشین حتی اگه میشد یه درو باز میذاشتی بهتر میشد.
موفق باشی:rose:
 

behrad_mouse

Well-Known Member
سلام بهراد عزیز
با تواناییایی که داری اگه بیشتر وقت بذاری خیلی بهتر میشه
سنگ نگهبانی تایلاش خیلی شبیه به هم شده ، چند تا آدم و یه ماشین حتی اگه میشد یه درو باز میذاشتی بهتر میشد.
موفق باشی:rose:

قربونت لطف داری
آره دقیقا تایل ها رو از رو هم کپی کردم
درباره ماشین و آدم و در ورودی هم دقیقا درسته این سری اگه رندر بخوان حتما این مورد رو رعایت میکنم:rose:
ممنون
 

behrad_mouse

Well-Known Member
داخل این فضا یه محیط اداری صنعتی داریم که اگه قسمت شه شبیه سازی اون رو هم میگیرم و مرحله به مرحله میذارم اینجا
 

*farshid*

کاربر VIP
خوب شده
ولی در کل کارهای داخلیت خیلی بهتر از رندرهای خارجیت هستن.
نمیدونم چرا همه تو رندر خارجی گرفتن مشکل دارن حتی حرفه ای ترین ها:sad:
رندر خارجی کلا با داخلی متفاوته.
تو رندر داخلی با مدلهای آماده و چند تا لامپ قشنگ میشه صحنه رو طبیعی کرد ولی تو رندر خارجی فضای مانور کمتری داری...
به نظر من این کارت برای ارائه ناقصه و بهتره اینا رو انجام بدی:
- یکم فضای سبز کارتو بهتر میکنه یه قابی برای رندرت ایجاد میکنه... الان ورودی تک افتاده و به هیچی وصل نیست.
- حتما حجماتو unwrap کن (اگه فرصت این کار رو نداری 5 دقیقه تو فوتوشاپ روش وقت بذار و کنج ها رو یکم تیره تر کن)
-هیچ رفلکتی تو کارت دیده نمیشه... چه ایرادی داره یه صحنه بارونی رو مدلسازی کنی؟ رفلکت روی آسفالت حس فضا رو عوض میکنه و به کار عمق میده.
از پرسوناژ و ماشین و ... هم خبری نیست.

یه نکته در مورد متریال... اگه متریالتو خوب Unwrap کرده باشی و تو فوتوشاپ روش وقت بذاری دیگه نیازی به بامپ های آنچنانی و displacement و رفلکت های شدید و ... نیست.

80% متریال خوب به diffuse map هستش.

:rose:
 

behrad_mouse

Well-Known Member
خوب شده
ولی در کل کارهای داخلیت خیلی بهتر از رندرهای خارجیت هستن.
نمیدونم چرا همه تو رندر خارجی گرفتن مشکل دارن حتی حرفه ای ترین ها:sad:
رندر خارجی کلا با داخلی متفاوته.
تو رندر داخلی با مدلهای آماده و چند تا لامپ قشنگ میشه صحنه رو طبیعی کرد ولی تو رندر خارجی فضای مانور کمتری داری...
به نظر من این کارت برای ارائه ناقصه و بهتره اینا رو انجام بدی:
- یکم فضای سبز کارتو بهتر میکنه یه قابی برای رندرت ایجاد میکنه... الان ورودی تک افتاده و به هیچی وصل نیست.
- حتما حجماتو unwrap کن (اگه فرصت این کار رو نداری 5 دقیقه تو فوتوشاپ روش وقت بذار و کنج ها رو یکم تیره تر کن)
-هیچ رفلکتی تو کارت دیده نمیشه... چه ایرادی داره یه صحنه بارونی رو مدلسازی کنی؟ رفلکت روی آسفالت حس فضا رو عوض میکنه و به کار عمق میده.
از پرسوناژ و ماشین و ... هم خبری نیست.

یه نکته در مورد متریال... اگه متریالتو خوب Unwrap کرده باشی و تو فوتوشاپ روش وقت بذاری دیگه نیازی به بامپ های آنچنانی و displacement و رفلکت های شدید و ... نیست.

80% متریال خوب به diffuse map هستش.

:rose:
راستش در رابطه با فضای سبز و ماشین و اینا اجازه مانور نبود
اول اینکه سایت پلان رو نداشتم بعد هم کار باید مشتری پسند میبود
راستش تو فضای خارجی فقط جزییات به کار جلوه میده که دقیقا موافقم باهات
ولی اینکار رو به دلاییلی که گفتم نتونستم
سر فرصت رندر هنری میگیرم که پیشنهادات شما رو حتما رعایت میکنم
اگه سایت پلان کلی رو بتونم بگیرم حتما از نقدهای همگی استفاده میکنم
ممنون:rose:
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.این کار اجرائیه؟‌ برای قوس چه جوری محاسبه شده؟
 

FATEMEH

همسفر قاصدک ها
سلام
خسته نباشید
اجرای نما خوب شده تنها مشکلی که هست بکگراند کاره
با یه آسمون بهتر کارت کلی عوض میشه
این آسمون عمق کارت رو کم کرده

موفق موفق باشی
 

behrad_mouse

Well-Known Member
سلام
خسته نباشید
اجرای نما خوب شده تنها مشکلی که هست بکگراند کاره
با یه آسمون بهتر کارت کلی عوض میشه
این آسمون عمق کارت رو کم کرده

موفق موفق باشی

ممنون
مرسی درسته باید رو بکگراند بیشتر وقت میذاشتم یه ذره flat شده:rose:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا