سایت سالن زیبایی سحر صیادی در شیراز

djfree

New Member

سالن زیبایی سحر صیادی: خدمات تخصصی پوست و مو و ناخن

در سالن زیبایی ما مشتاقانه یک هدف را دنبال میکنیم: ایجاد احساس خاص بودن در هر روز. به همین دلیل است که ما طیف گسترده ای از خدمات با کیفیت را در سالن خود ارائه می دهیم. از رنگ کامل مو گرفته تا بالیاژ و هایلایت، احیا و صافی مو، فیشیال و پاکسازی صورت، کاشت مژه و ناخن و …. ما دوست داریم جدیدترین ترند های مدل مو و مواد عالی با اطلاعات کامل و بروز خدمات خودمان را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید ظاهر و احساس فوق العاده ای داشته باشید!

خدمات احیاء و صافی مو​


کراتینه مو

پروتئینه کردن مو

پلکس تراپی مو

بوتاکس تراپی مو

ابریشم سازی مو

اوزون تراپی مو

خاویار تراپی مو

آرگان تراپی مو

سالن زیبایی در شیراز​

ما خانم‌ها معمولاً دوست داریم بهترین خدمات را دریافت کنیم؛ به همین دلیل انتخاب سالن زیبایی در شیراز، به این آسانی نخواهد بود.

معمولاً برای انتخاب بهترین سالن زیبایی در شیراز یا هر جای ایران، ما به چند مورد توجه اساسی داریم:

حرفه‌ای بودن آرایشگر و خدماتی که ارائه می‌دهد در تمام سالن‌های زیبایی بسیار مهم است. زیرا کارهای زیبایی مستقیماً با سلامت و ظاهر ما سر و کار دارد.
اگر آرایشگر و خدمات سالن زیبایی حرفه‌ای نباشد، ممکن است موهایی سوخته، پوستی پر جوش نصیب ما شود که هیچ‌کس چنین چیزی را نمی‌خواهد.

چه کسی دلش نمی‌خواهد که بتواند تمام کارهای خدمات زیبایی را در یک سالن دریافت کند؟ مطمئناً سالن زیبایی که بتواند هم رنگ مو، هم کراتینه مو، هم کاشت ناخن، مژه و تمامی خدمات زیبایی دیگر را انجام دهد بسیار مطلوب ما خواهد بود. زیرا فقط کافی است پایمان را داخل سالن بگذاریم و تمام خدماتی که می‌خواهیم را دریافت کنیم تا با رضایت کامل سالن را ترک کنیم.

برای انتخاب سالن زیبایی در شیراز، معمولاً ما به نظریات مشتریان سابق و الان سالن زیبایی نیز توجه می‌کنیم. زیرا آوازه کار هر سالنی، به ما نحوه کار و کیفیت خدمات را نشان می‌دهد.

ما در ادامه به معرفی سالن زیبایی سحر یکی از بهترین سالن‌های زیبایی در شیراز می‌پردازیم تا بدانیم چه خدماتی را می‌توان در این سالن دریافت کرد.

سالن زیبایی سحر صیادی​

وقتی وارد سالن زیبایی می‌شویم، معمولاً دوست داریم تمامی خدمات مد نظرمان را با بهترین کیفیت دریافت کنیم و در زمینه ناخن، رنگ مو و تمامی زمینه‌های دیگر، متخصصی کار بلد بهترین کار را برایمان انجام دهد. خوشبختانه باید به شما بگوییم این همان چیزی است که سالن زیبایی سحر به شما ارائه خواهد داد. ما در زمینه‌های زیر کار می‌کنیم که در سالن ما می‌توانید تمامی این خدمات را با بهترین کیفیت و قیمت دریافت کنید.

احیا و صافی مو​

داشتن موهایی سالم و زیبا، آرزوی تمامی بانوان است. ما در سالن زیبایی سحر ابتدا نیاز موهای شما را شناسایی می‌کنیم و با توجه به آن خدمات مناسب را برایتان انجام می‌دهیم. مثلاً اگر موهایی خشک و شکننده دارید، قدم اول برای شما آرگان تراپی، احیا و آب‌رسانی موها است تا بافت مو سلامت نسبی خود را به دست آورد و در مرحله بعد می‌توانیم روی کارهای زیبایی مو مانور دهیم.

ما در سالن زیبایی سحر؛ تمام کارهای مربوط به مو از جمله پروتئین تراپی، خاویار تراپی، پلکس تراپی، کراتینه مو، بوتاکس مو، ابریشم سازی مو، اوزون تراپی مو و آرگان تراپی را انجام می‌دهیم. هدف ما در سالن سحر دادن حس زیبایی و خاص بودن به شما است و در راستای این هدف از بهترین مواد موجود در بازار در کنار افراد متخصص استفاده می‌کنیم تا موهایی زیبا، درخشان و سالم به شما هدیه بدهیم.

کاشت مژه در شیراز

چشم‌ها دریچه روح هستند و زیبایی چشم بستگی زیادی به مژه‌ها دارد. مژه‌هایی پر پشت و زیبا، یکی از نشانه‌های جوانی و سلامت است. متخصصان ما در این زمینه با توجه به نیاز، سلیقه و فرم چشم‌های شما بهترین و مناسب‌ترین کاشت مژه را برایتان انجام می‌دهند که نه تنها به سلامت چشم و مژه آسیبی وارد نشود، بلکه با زیبایی و ماندگاری هر چه بیشتر ظاهر شود.

فیبروز ابرو در شیراز

در سال‌های اخیر ابروهایی پر پشت، مرتب و طبیعی بسیار مورد توجه بانوان ایرانی قرار گرفته است. فیبروز ابرو یکی از راه‌هایی است که می‌توانید به کمک آن ابروهایی مرتب و زیبا داشته باشید و نیازی به هر روز تاتو کردن و مرتب کردن ابروهایتان نداشته باشید.
فیبروز ابرو هم برای کسانی مناسب است که می‌خواهند ابروهایی قرینه و زیبا داشته باشند و هم می‌خواهند همه چیز طبیعی به نظر برسد. فیبروز ابرو معمولاً ماندگاری بالایی دارد اما جزو روش‌های دائمی نیست و اگر بخواهید می‌توانید آن را تمدید یا ترمیم کنید.

کاشت ناخن در شیراز

شلوغی زندگی روزمره، فرصت لاک زدن، پدیکور و رسیدگی هر روزه به ناخن‌هایمان را می‌گیرد، اما ناخن‌هایی مرتب و شیک یکی از پرطرفدارترین کارهای زیبایی در بین بانوان ایرانی است که ما در سالن سحر صیادی این کار را به خوبی انجام می‌دهیم. ما در زمینه کاشت ناخن خدمات زیر را به بهترین شکل و با توجه به درخواست شما ارائه می‌دهیم. لازم به ذکر است که در تمامی کارهای سالن زیبایی سحر، از بهترین مواد موجود در بازار استفاده می‌کنیم تا بدون هیچ آسیبی زیبا باشید.

  • کاشت ناخن پودری
  • کاشت ناخن ژله‌ای
  • کاشت ناخن قالبی یا دوآل
  • کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی
  • کاشت ناخن اکلیلی
  • کاشت ناخن آکواریوم
  • کاشت ناخن دیپینگ
  • لمینیت ناخن یا لاک جلیش (ژلیش)
  • کاشت ناخن سیلک
  • کاشت ناخن میکس
  • کاشت ناخن فرنچ یا فرنچ دائمی
  • کاشت ناخن بیبی بومر یا کاشت هایلایت
  • کاشت ناخن مرمریت
  • کاشت ناخن موقت یا تیپ گذاری

فیشیال صورت در شیراز

پیدا کردن سالن زیبایی در شیراز که بتواند خدمات مربوط به مراقبت پوست را در بهترین حالت ارائه دهد که نه باعث ایجاد جوش شود و نه به پوست آسیبی برساند کمی سخت است. اما ما در سالن سحر، با استفاده از تجربه کارشناسانمان به شما پوستی درخشان و سالم تحویل خواهیم داد.

در این روزهای پر استرس، فیشیال صورت، یکی از راه‌های برگرداندن درخشش و آرامش به پوست است تا به صورتتان فرصت نفس کشیدن و طراوت بدهید.

چرا سالن زیبایی سحر صیادی را انتخاب کنیم؟​


در هنگام انتخاب سالن زیبایی در شیراز ممکن است با گزینه‌های زیادی برخورد کنید اما انتخاب بهترین و مناسب‌ترین از بین آن‌ها مطمئناً سخت است. ما در سالن زیبایی سحر؛ تمام مواردی را که برای سلامت و زیبایی مو، پوست، ناخن و مژه به آن نیاز دارید را در بهترین کیفیت ارائه می‌دهیم.

هر روزه، از ساعت 8 صبح تا 10 شب، سالن زیبایی سحر پذیرای زیباجویان عزیزی است که به این سالن مراجعه می‌کنند. همچنین برای رزرو نوبت و اطلاعات بیشتر می‌توانید با این شماره 09174133913 تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا