PhonieX
مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
سانفرانسیسکو- اخیرا سان مایکروسیستم اعلام کرد که سرویسهای ارائه شدهاش را با StorageTek، یکی از فروشندگان سیستمهای ذخیرهسازی که درآمد سال گذشته اش 4.1 میلیارد دلار آمریکا میباشد، ترکیب میکند.
برنامه پشتیبانService Plans StorageTek جدید سان ترکیبی از برنامههایSunspectrum سان و StorageTek’s TekCare است.
به گفتهNigel Dessau نایب رییس بازاریابی ذخیره سازی سان :"ترکیب طرحهای سرویس پشتیبان ذخیره سازی بخشی از یکپارچه سازی کلی StorageTek در سان میباشد."
او گفت: "میخواهیم تا آنجایی که میتوانیم یکپارچه سازیای با حداقل تغییر ایجاد کنیم، اینکار را ابتدا با عملکرد هر Service Plan بصورت جداگانه، انجام میدهیم. اما مشتریانStorageTek شروع به گفتن این کردهاند که باید در ترکیب شدن با سان منافعی وجود داشته باشد."
Kitty Kelly مدیر تولید بازاریابی سرویسهای ذخیره سازی سان میگوید: کاربران StorageTek میتوانند از سرویس sunSpectrum که تا حال امکان استفادهاش را نداشتند استفاده کنند.
Kelly میگوید برای مثال برنامه یکپارچه سازی سان از شرکتهایی که از محصولاتStorageTek ساخت شرکتهای دیگر استفاده میکنند هم پشتیبانی میکند.
او گفت ما مشکلاتشان را بررسی میکنیم و برای فراهم کردن پشتیبانی با دیگر فروشندگان کار میکنیم. این یک کار بسیار با ارزش برای آنها خواهد بود.
همچنین مشتریان StorageTek علاوه بر دسترسی به دانش پایه StorageTek، به کتابخانهeLearning سان نیزدسترسی خواهند داشت.Sun StorageTek Service Plans همچنین به منظور داشتن حداقل زمان قطعی و کاهش تعداد تلفنها به بخش سرویسها، سرویس تشخیص از راه دور و حل مشکلات شبکه IT را ارائه میدهد. زمانیکه قرار داد سرویس اصلی StorageTek تمام میشود، مشتری StorageTek میتواند به یکی ازSun StorageTek Service Plans با قیمت و ویژگیهای قابل مقایسه و یا با ویژگیهای جدیدی که باید انتخاب نمایند وصل شود.
این یکپارچهسازیها بیش از 2000 متخصص سرویس StorageTek را به سان آورد. نیروی کاری بیش ازحد نیاز شاید به واسطه این یکپارچه سازی ایجاد شده است شاید هم به دلیل اینکه سان، در ماه مارس، 5000 نفر نیروی کاری خود را کاهش داد.
سرویس کمی دستخوش تغییرات میباشد چراکه باید به کیفیت سرویس توجه ویژهای شود.
منبع:http://pcworldiran.com/news/fn_850410.htm
برنامه پشتیبانService Plans StorageTek جدید سان ترکیبی از برنامههایSunspectrum سان و StorageTek’s TekCare است.
به گفتهNigel Dessau نایب رییس بازاریابی ذخیره سازی سان :"ترکیب طرحهای سرویس پشتیبان ذخیره سازی بخشی از یکپارچه سازی کلی StorageTek در سان میباشد."
او گفت: "میخواهیم تا آنجایی که میتوانیم یکپارچه سازیای با حداقل تغییر ایجاد کنیم، اینکار را ابتدا با عملکرد هر Service Plan بصورت جداگانه، انجام میدهیم. اما مشتریانStorageTek شروع به گفتن این کردهاند که باید در ترکیب شدن با سان منافعی وجود داشته باشد."
Kitty Kelly مدیر تولید بازاریابی سرویسهای ذخیره سازی سان میگوید: کاربران StorageTek میتوانند از سرویس sunSpectrum که تا حال امکان استفادهاش را نداشتند استفاده کنند.
Kelly میگوید برای مثال برنامه یکپارچه سازی سان از شرکتهایی که از محصولاتStorageTek ساخت شرکتهای دیگر استفاده میکنند هم پشتیبانی میکند.
او گفت ما مشکلاتشان را بررسی میکنیم و برای فراهم کردن پشتیبانی با دیگر فروشندگان کار میکنیم. این یک کار بسیار با ارزش برای آنها خواهد بود.
همچنین مشتریان StorageTek علاوه بر دسترسی به دانش پایه StorageTek، به کتابخانهeLearning سان نیزدسترسی خواهند داشت.Sun StorageTek Service Plans همچنین به منظور داشتن حداقل زمان قطعی و کاهش تعداد تلفنها به بخش سرویسها، سرویس تشخیص از راه دور و حل مشکلات شبکه IT را ارائه میدهد. زمانیکه قرار داد سرویس اصلی StorageTek تمام میشود، مشتری StorageTek میتواند به یکی ازSun StorageTek Service Plans با قیمت و ویژگیهای قابل مقایسه و یا با ویژگیهای جدیدی که باید انتخاب نمایند وصل شود.
این یکپارچهسازیها بیش از 2000 متخصص سرویس StorageTek را به سان آورد. نیروی کاری بیش ازحد نیاز شاید به واسطه این یکپارچه سازی ایجاد شده است شاید هم به دلیل اینکه سان، در ماه مارس، 5000 نفر نیروی کاری خود را کاهش داد.
سرویس کمی دستخوش تغییرات میباشد چراکه باید به کیفیت سرویس توجه ویژهای شود.
منبع:http://pcworldiran.com/news/fn_850410.htm