سامسونگ سری جدید تلویزیون های Lcd را معرفی كرد

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
فاوانيوز: سامسونگ الكترونیك اقدام به معرفی سری جدیدی از محصولات تلویزیون LCD كرده است كه از كیفیت بالای رنگ و تصویر و طراحي و ظاهر زيبا بهره می برد.

به گزارش فاوانيوز، سری M9 تلویزیون های LCD از بالاتری نسبت كنتراست یعنی 10000:1 و دامنه رنگی وسیع 46 درصد برخوردار است.
این مدل از جدیدترین تكنولوژی LED Backlight بهره می برد و توانسته است بزرگترین جایزه نوآوری اروپا EISA را از آن خود كند.
سری F7 تلویزیون های LCD سامسونگ از تكنولوژی Full HD و نسبت كنتراست 6000:1 برخوردار است.
سامسونگ نیز اقدام به معرفی مدل های 32 و 40 اینچی سری M7 و 32، 40 و 46 اینچی سری N7 نموده است كه موجب شده موقعیت این شركت را در بازارهای جهانی مستحكم سازد.
با استفاده از تكنولوژی 100Hz LCD در تلویزیون های M7 وضوح تصاویر بسیار بالا بوده و این درحالی است كه در مدل N7 رنگ تصاویر نمایشی نسبت به تلویزیون های PAL موجود ارتقا یافته است.
مدل های مذكور همگی از طراحی بی نظیری برخوردارند و پوشش براق، صفحه شیشه ای دكمه ها با LED به رنگ آبی، بلندگوهای مخفی و پایه گردان باعث شده اند كه ظاهری زیبا در اختیار كاربر قرار دهد.
همچنین تلویزیون های LCD جدید سامسونگ از سیستم صوتی surround با زاویه دید 178 درجه و مصرف كم برق و بازی های متفاوت با كیفیت بالا بهره مند است.
این محصولات از طریق اتصال های Multi Memory Slot (MMS )، USB، PictBridge و 2HDMI قادر است كه اطلاعات را دریافت كند. به علاوه پایه گردان تلویزیون های LCD به كاربر كمك می كند كه صفحه تلویزیون را در جهت دلخواه تغییر دهد.
"سانگ هونگ شین" رئیس بخش محصولات تصویری سامسونگ می گوید: بازار تلویزیون های LCD سامسونگ به جهت نوآوری در تكنولوژی مستحكم است و تلاش می كنیم كه جایگاه خود را ارتقا دهیم.
در مدل 40 اینچی سری M9 با استفاده از تكنولوژی Backlight و دامنه رنگی 46 درصد و بالاترین نسبت كنتراست یعنی 10000:1، ‌‌كیفیت عالی تصاویر مشهود است.
استفاده از تكنولوژی LED Backlight عمر صفحات را نسبت به CCFL Backlight بیشتر ساخته است و این محصول به جهت عدم استفاده از جیوه با طبیعت سازگار است.
در مدل های 40 و 46 اینچی سری F7 با تكنولوژی Full HD 1080p ظرفیت آن را دو برابر ساخته است و F7 با ویژگیFull HD با فرمت Blu-ray قابلیت نمایش تصاویری واضح تر را داراست و همچنین نسبت كنتراست 6000:1 باعث سفیدتر شدن رنگ سفید و تیره تر شدن رنگ سیاه می شود.
تلویزیون های LCD 32 و 40 اینچی سری M7 وضوح و روشنایی تصاویر را با نسبت كنتراست 6000:1 بسیار بالا برده است و تكنولوژی 100Hz بكار رفته در این مدل با استفاده از ME/MC باعث شده است كه تصاویر متحرك نیز با كیفیت بالایی نمایش داده شوند.
N7 در اندازه 32، 40 و 46 اینچ با دامنه وسیع رنگی و كنتراست 6000:1 باعث ارتقای رنگ تصاویر و روشنایی آن تا 38 درصد شده است.
a


منبع:http://www.favanews.com/default.aspx/news_18165.htm
 

جدیدترین ارسال ها

بالا