ساخت چمن طبیعی

mahyarmnm

Active Member
سلام بر اساتید مکس و ویری...
من یه مدتی هست دنبال بهترین راه برای درست کردن چمن هستم که طبیعی از آب در بیاد...
چندتا پلاگین هم گرفتم... معروف ترینشون هم که autograss بود.... که زمان و خیلی زیاد میکنه و کلا رضایتم رو جلب نکرد...
فکر میکنم بهترین راه اینه که چمن رو مدل کنیم یا مدل آمادشو گیر بیاریم و پروکسی کنیمو به سطح بدیم...
یعنی تو سایتایی که نتیجه کارشون خیلی طبیعی بود این روشو گفته بودن...
همشون هم به اسکاتر اشاره کردن که پروکسی رو پخش کنیم...
من که هر چی گشتم multi scatter رو دیدم که جدید اومده و ویری 2 رو پشتیبانی میکنه و vray scatter ویری 2 رو نمیشناسه...
کار کردن با مولتی اسکاتر هم یه جورایی ساده تر شده و با یه کلیک کار رو انجام میده...
ولی توی پخش کردن تو سطح یکم مشکل داره...

حالا میشه راهنمایی کنین که برای یه چمن طبیعی چه کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه راه دیگه ای که شما کار میکنید و خوب جواب میده هم بگید که خیلی خوب میشه...
اگر هم با مولتی اسکاتر کار کردین تجربه خودتونو انتقال بدین...
فیلم آموزشی گرفتم ولی اونچیزی که میخوام نیست...
مرسی...
 

mahyarmnm

Active Member
سلام...
مرسی...
البته مدل چمن زیاد دارم...
من میخواستم درباره پخش چمن روی سطح کسی که کار کرده توضیح بده یکم...
با ویری اسکاتر و مولتی اسکاتر میشه.... اگه کسی روی یه پلان ساده رو بتونه پخش کنه و با عکس اینجا توضیح بده فکر کنم خیلی مفید میشه...
مرسی...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا