خیلی کار سختی نیست ، میتونید اول معمولی بسازید بعد از دستور bend استفاده کنید !
البته این هم راهی است اما گمان می کنم زمانی که از الگوی نقشه استفاده می کنیم، استفاده از Bend کمی زمانمان را خواهد گرفت. البته شاید برای من اینگونه باشد.
چرا که در مکس قرار بر این نیست که ما ساختمانی رو بسازیم برای اینکه واقعا ساخته شود چیزی که ما در مکس میسازیم از اخر تبدیل به یک تصویر بصری میشود و در این تصویر ، خیلی مشخص نیست که 1 سانت یا 2 سانت فلان چیز جابه جا شود ، چیزی که مهم هست تصویر خروجی و تناسب هاست . خطای دید عامل این تشخیص هست .
قطعا هر مدلسازی روش مطلوب خود را دارد که با آن اخت شده و برایش راحت است ولو اینکه روشی پرزحمت باشد.
معمولا در مکس طراحی نمیکنه زیاد چون ما نیاز به اجسام Solid داریم و مکس اجسامش تو خالی و Surface هست
اما این برام خیلی جالب بود شما برای طرای دقیق از مکس استفاده میکنید بعد خروجی چه چیزی میگیرید ؟
و اینکه خیلی از قابلیت های مثلا CATIA و ... در مکس اصلا وجود نداره جهت اندازه گیری ، اگر یک توضیحی تکمیلی بدید ممنون میشم .
بله محمد جان میشه ، ابتدا با ابزار Pen میسازیم بعد تو قسمت Export میتونیم AI بگیرم . گزینش هم Path to Illustrator هست .دوستان کسی می تونه تو فوتوشاپ (بدون هیچ برنامه دیگری ) وکتور طراحی کنه !!! ؟؟؟
سلام به همگی .
استـــــــــــــــــــــــــــــــاد ساعتچی !
بله محمد جان میشه ، ابتدا با ابزار Pen میسازیم بعد تو قسمت Export میتونیم AI بگیرم . گزینش هم Path to Illustrator هست .
شما کجا دیدید مثلا یه دستگاه چاپ فرمت .Ai رو بخونه ؟
مثلا ; دستگاه چاپ Ultra 3000 s12 کریجش با 12 هد 600 Dpi میزنه ! و وقتی که با ای پی اس میزنی با بهترین کیفیت بدون الیاسینگ یا پیکور میزنه !
ولی اگر بیای با پی اس با رزولیشن 600 dpi یه کارو طراحی و چاپ کنی ; کار الیاسینگ میشه و لبه نوشته ها پیکور پیکور میشن !
تفاوت بیت مپ با وکتور رو میبینی !
صرفا جهت اطلاع