ساخت فروشگاه اینترنتی به همراه اپلیکیشن اختصاصی اندروید(بدون web view)

hno

Member
ساخت فروشگاه اینترنتی به همراه اپلیکیشن اختصاصی اندروید(بدون web view)

با توجه به فراگیر شدن تلفن های همراه و فراگیر شدن فروشگاه ها و خرید های اینترنتی , نیاز به فروشگاه های موبایلی روز به روز در حال افزایش است . نسل جدید فروشگاه های اینترنتی که علاوه بر داشتن وب سایت شامل اپلیکیشن موبایل هم هست .

آخرین بسته طراحی شده , بسته ساخت فروشگاه اینترنتی هست که برای اولین بار شامل اپلیکیشن اختصاصی فروشگاه اندروید میباشد میباشد که به شما اجازه میدهد علاوه بر داشتن فروشگاه خود در وب سایت فروشگاه خود را در دست مردم داشته باشید .اپلیکیشن اندروید بصورت web view نمیباشد بلکه اپلیکیشن کامل و اختصاصی فروشگاه میباشد.

توضیحات مختصر از فروشگاه : وب سایت فروشگاه بصورت کاملا ریسپانسیو , دارای بسته سئوی کامل و تخصصی میباشد که به رسیدن شما به صفحات اول گوگل کمک بسزایی میکند و بر خلاف اکثر فروشگاه های دیگر ترجمه اسکریپت های خارجی نمیباشد بلکه سیستم کاملا دست نویس میباشد که این اجازه را به ما میدهد که هر گونه تغییرات , موارد جدید چه از نظرظاهری و چه ساختاری قابل پیاده سازی میباشد . همچنین وب سایت دارای قسمت مدیریت میباشد که در آن علاوه بر مدیریت کامل وب سایت خود امکان مدیریت اپلیکیشن اندروید را هم دارید .توجه داشته باشید که محصولات و اطلاعات موجود در وب سایت کاملا هماهنگ با اطلاعات موجود در اپلیکیشن میباشد و نیازی به ایجاد و مدیریت مجزا برای اپلیکیشن اندروید نمیباشد.

در حال حاضر دو قالب متفاوت برای اپلیکیشن اندروید فروشگاه موجود میباشد و همچنین امکان طراحی قالب فروشگاه اندروید شما و یا وب سایت هم فراهم میباشد
اپلیکیشن اختصاصی IOS هم بزودی آماده میشود .
امکان سفارش اپلیکیشن فروشگاهی و یا وب سایت فروشگاهی به صورت مجزا هم فراهم میباشد

جهت مشاهده توضیحات کامل به همراه تصاویر , نسخه ی دمو , تماس با ما و مشاهده نمونه کارهاروی لینک زیر کلیک نمایید .

ساخت فروشگاه اینترنتی به همراه اپلیکیشن اختصاصی اندروید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا