bdsafa
New Member
خوب چون این اولین آموزش من هست ، نمی خوام که کاربران این سایت رو با آموزش های ابتدایی خشته کونم بنابراین می رم روی یک تاپیکی که بیشتر جنبه حرفه ای به خود داره.
خوب اول از همه Object خودتونو بسازید و جعبه متریال رو باز کنید سپس جعبه ای رو که روش نوشته Standard رو کلیک کرده و از لیست کزینه Raytrace را انتخاب کنید بعد قسمت diffuse را سیاه کرده و قسمت Transparancy رو هر رنگی که دلتون می خواد شیشه اون رنگی باشه رو انتخاب کنید سپس Specular level رو 250 و Glossiness رو 80 وارد کنید و از قسمت Maps روی Reflect کلیک کرده و Fall off رو انتخاب کنید و در آخر از منوی ظاهر شده و قسمت falloff type گزینه را به fresnel تغییر دهید .
به همین سادگی بود حالا ئتریال رو به object ربط دهید و render بگیرید به امید اینکه بدردتون بخوره .
لطفا نظر بدید و بگویید تا در چه مورد دیگه ای آموزش می خواید . با تشکر
خوب اول از همه Object خودتونو بسازید و جعبه متریال رو باز کنید سپس جعبه ای رو که روش نوشته Standard رو کلیک کرده و از لیست کزینه Raytrace را انتخاب کنید بعد قسمت diffuse را سیاه کرده و قسمت Transparancy رو هر رنگی که دلتون می خواد شیشه اون رنگی باشه رو انتخاب کنید سپس Specular level رو 250 و Glossiness رو 80 وارد کنید و از قسمت Maps روی Reflect کلیک کرده و Fall off رو انتخاب کنید و در آخر از منوی ظاهر شده و قسمت falloff type گزینه را به fresnel تغییر دهید .
به همین سادگی بود حالا ئتریال رو به object ربط دهید و render بگیرید به امید اینکه بدردتون بخوره .
لطفا نظر بدید و بگویید تا در چه مورد دیگه ای آموزش می خواید . با تشکر