با سلام،
مُرَبَع عزیز برای اینکار میشه از RailClone یا Para 3d استفاده کرد اما اگر میخوای با مکس اینکار رو بکنی دو تا روش به ذهنم میرسه
1- وقتی Helix رو ترسیم کردی با استفاده از Measure در تب Utility طول پاره خط رو بدست بیار و بعد سنگ فرش رو در مسیر مستقیم و در یک سطح بساز بصورتی که طول مسیر برابر یا نزدیک به مقدار طول Helix باشه
و بعد تمامی سنگ فرش رو با هم Attach کن و نهایتا به یک Editable poly تبدیل کن و بعد با استفاده از مدیفایر PathDeform در بخش مدیفایر های WSM موضوع رو در طول مسیر فرم بده
2- به یک عدد از سنگهای هر ردیف یک FFD 2*2 و بعد بااستفاده از SnapShop اون سنگ رو که در مسیر انیمتش کردی رو تکثیر کن یا از Spacing tool برای تکثیر استفاده کن ( بصورت Instance )
حالا احتمالا لبه سنگ ها به هم نرسیدند، برای رفع این مشکل کافیه در مدیفایر یکی از سنگها Gizmo مربوط به FFD رو اصلاح کنی تا به لبه سنگ کناری برسه ( این حقه ای هست که Para3d برای نشوندن لبه موضوعات بر روی سطوح بکار میبره )
موفق باشید