بی بی کد ساختمان بلند

:Mohsen:

کاربر باتجربه
سلام به بچه های گل مجید آنلاین
:rose:
فکر کنم دیگه خیلی هاتونو نشناسم!
چند وقتی هست که کم رنگم
سعادتی شد که بیام این کارو بزارم اینجا و نظراتتونو بدونم...
ممنون میشم اگه همراهی کنید

مدلسازی ساختمان اصلی با من نبوده...با یکی از دوستان بوده...ولی مابقی کارها با بنده هست

میدونم ایراداتی به کار وارده

ولی دوست دارم نظراتونو بگین و از 10 به کارم امتیاز بدین تا بتونم در کارهای بعدی رفعشون کنم...

موفق باشید...
 

پیوست ها

  • MJF04.jpg
    MJF04.jpg
    694.8 کیلوبایت · بازدیدها: 114

Mehran coyote

Well-Known Member
فکر کنم دیگه خیلی هاتونو نشناسم!
منو چی؟ میشناسی!! ؟ :green:

کار خوبی شده عجب ساختمان بلندی هست زوری تو لنز جاش دادی ها
کار خوبی شده
کمی آسمون با نور محیط همخونی نداره که اگه اشتباه نکنم با فتوشاپ اضاف کردید !!

خسته نباشی
 
محسن جان با اینکه سابقه خیلی زیادی تو صنعت شبیه سازی سازی داری ولی جسارت منو ببخش:rose:
1. زاویه و کادربندی دوربین جالب نیست
2. کنتراست کار پایینه
3. یه نورزدگی زیادی تو کاره
 

Mandana

Active Member
کار به طور عمده خوبه ولی ایراداتی که دوستان گفتن به نظرم برطرف بشه بهتر میشه
ضمن اینکه لبه های بالای ساختمون بلور زیادی خورده که دلیلشو نتونستم بفهمم.
در کل خوشحال شدم دباره اینجا دیدمت گلپسر
راستی منو یادته؟:green::green::green::green::green:
 

:Mohsen:

کاربر باتجربه
از همه دوستان ممنونم
تشکر بابت گوشزد ایرادات کار
محسن جان با اینکه سابقه خیلی زیادی تو صنعت شبیه سازی سازی داری ولی جسارت منو ببخش:rose:
1. زاویه و کادربندی دوربین جالب نیست
2. کنتراست کار پایینه
3. یه نورزدگی زیادی تو کاره

به سلام ...
چشم حتما

کار به طور عمده خوبه ولی ایراداتی که دوستان گفتن به نظرم برطرف بشه بهتر میشه
ضمن اینکه لبه های بالای ساختمون بلور زیادی خورده که دلیلشو نتونستم بفهمم.
در کل خوشحال شدم دباره اینجا دیدمت گلپسر
راستی منو یادته؟:green::green::green::green::green:

:)
سلامممممممممم
بزار یکم فکر کنم...
نه یادم نمیاد اصلا...
آها...فهمیدم...شما همون آقاهه نیستی که تو صف نونوایی بود؟!:green:
.....
مگه میشه آخه آدم بچه های مجید آنلاینو فراموش کنه؟! نه میشه؟!!!؟
هنوزم گاهی یواشکی میام سرک میکشم...
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام بر محسن عزیز دوست قدیمی ما
خوبی برادر؟
کار خوبی شده.نور روزت خوبه.اما ایراد بزرگش نا هم خوانی بک گراند با نور واقعی هست. سعی کن از تکنیک HDRI برای نور پردازی اینجوری استفاده کنی.
HDRI رو به یه vray light حالت dome بده.بعدش گاما رو تقریبا 0.7 بکن. و نکته مهم اینه که خورشید رو دقیق با جای خورشید توی HDRI هم زاویه کنی که تناقص نداشته باشی
برای اینکه چشمت آشنا بشه با مقدار روشنی کاری نداره همین vray sun :ه ساختی یه آسمون پیش فرش داره.کالر مپینگ رو روی Liner بزار.دقیق بهت میگه که آسمونت باید چقدر روشن باشه.
البته اگه vary sun میزاری پیش فرض نورش خیلی شدید هست برای تعدیل شدن یا vray physical cam بساز که با Expose خنثی کنه یا توی expose کنترل حالت vary expose بزار.
در مورد زاویه یابی وقتی حجمت اینقدر بزرگ هست بهتر هست فاصله رو با سوژه مثلا 2 برابر کنی و لنزت رو زوم کنی.
ارتفاع دوربین هم بهتر هست قد آدم بگیری.یعنی ارتفاع 1 متر و هفتاد . یا دید روبرو یا پرنده
Ambien ocasion استفاده نکن.هم زمان رندر رو بالا میبره هم اینکه گوشه های دیوار رو سیاه میکنه و این خوب نیست.اگه تاکید روی حجم خاصی داری مثل شکل های پر پیچ و خم vray dirt بده.
موفق باشی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا