سئو در اصفهان

mehransh10

New Member
حتما همه شما برای توسعه و ارتقا کسب و کار خود مخصوصا در شهرهای بزرگ مانند اصفهان، به دنیای اینترنت و داشتن سایت مناسب با محتوایی که افراد اصفهانی را جذب کند روی آورده‌اید.




حتی تعدادی از شما زمان و هزینه‌ای را صرف سئو سایت در اصفهان کرده‌اید اما فیدبک مناسب که منتظرش بودید را بدست نیاوردید. نکته‌ای که اکثر کسب و کارهای استانی مانند اصفهان (که درصد بالایی از مخاطبین و پرسونای آن ها محلی هستند) از آن غافل می‌شوند سئو محلی یا همان Local SEO است. در ادامه به سئو در اصفهان می‌پردازیم.
سئو در اصفهان

اگر در حال حاضر یک کسب و کار کوچک در سطح استان اصفهان دارید مطالب زیر در پروژه سئو در اصفهان را جدی بگیرید.

دلیل مهم بودن سئو محلی Local SEO
برای اینکه اهمیت سئو محلی را بهتر درک کنید برخی از آمار مربوط به نتیجه خدمات سئو در اصفهان را عنوان می‌کنیم:
– حدود 50 درصد افرادی که جستجوهای محل مورد نظر خود را با سیستم اندروید انجام می‌دهند حداقل یک بار از فروشگاه شما دیدن می‌کنند.
– 18 درصد جستجوهای محلی که با اندروید صورت می‌گیرد و در مورد قبل گفته شد به خرید محصول یا خدمت از تجارت شما منجر می‌شوند.
– بطور میانگین 34 درصد از افرادی که جستجوهای خود را با تبلت، لپ تاپ یا هر سیستم غیر اندروید انجام می‌دهند یک بار از کسب و کار شما دیدن می‌کنند.
– نزدیک به 50 درصد سرچ کنندگان؛ از جستجوهای منطقه‌ای برای رفع نیازهای خدمات درمانی، خدمات در منزل و… بهره می‌برند.
– طبق آمار 78 درصد از جستجوهای آنلاین محلی باعث خرید حضوری و آفلاین از شما می‌شود.
– مطابق نظرسنجی‌های صورت گرفته از خریداران؛ بالغ بر 70 درصد، از جستجوی منطقه‌ای خودشان قبل از اقدام برای رفتن و خرید بصورت حضوری صحبت کرده‌اند.
طبق آمار فوق، سئو محلی در کسب و کارهای کوچک منطقه‌ای مانند سئو در اصفهان بازار داغی دارد و قابل چشم پوشی نیست پس اگر کسب و کارتان در اصفهان است و تا الان به سئو در اصفهان نپرداخته‌اید چیزی حدود 80 درصد از مشتریان و افراد متقاضی خدمات خود را از دست داده‌اید.​

تجربه انجام پروژه سئو در اصفهان با آژانس مارکتینگ آداس شما را شگفت زده می‌کند.​

بخش های مهم Local SEO

زمانی که صحبت از سئو منطقه‌ای مثل سئو در اصفهان می‌شود نکته ای خارج از Organic SEO نیست و شامل رعایت مواردی همچون کلمات کلیدی، محتوا، لینک‌ها و… می‌شود چون همین موارد منجر به افزایش حجم ترافیک سایت شما شده و در حوزه کاری خودتان شما را به کسب و کاری قدر تبدیل می‌کنند.
نکته‌ای که در سئو محلی خیلی به آن تاکید می‌شود توجه ویژه به پرسونای خاص منطقه خودتان است تا متناسب با آن‌ها تولید محتوا و ارائه محصول و خدمات داشته باشید.​

توصیه‌هایی برای ارتقاء سئو محلی

در ادامه سعی کردیم پرکاربردترین و مهم‌ترین توصیه‌ها در جهت ارتقاء Local SEO را بیاوریم.
1- بهبود Structure لینک‌های داخلی
هر چند ورودی به سایت شما از لینک‌های خارجی معتبر و ارزشمند هستند اما نکته موثر دیگر که سطح سئو سایت شما را ارتقا می‌دهد تنظیم Structure لینک داخلی شماست. دلایل اهمیت لینک داخلی موارد زیر می‌تواند باشد:
– ساپورت از Navigation سایت
– توزیع آتوریتی پیج و قدرت لول‌بندی در بین صفحات​

2- بهینه کردن Google My Business
زمانیکه الگوریتم Google پیشرفت کرد و قادر به درک بیشتر از مطالب به اشتراک گذاشته شد می‌توانید با به کارگیری Google My Business نیازهای کسب و کار خود را در گوگل برطرف کنید و حتی بیزینس شما را تایید و حمایت می‌کند. در حالیکه کسب و کار شما توسط گوگل تایید شود موتور جستجو به طور خودکار بیزینس شما را با اختصاص دادن یک محیط سایدبار در جستجوهای محلی به مخاطبین شما نشان می‌دهد.
گامی که باید در بهینه کردن Google My Business بردارید ساخت یک صفحه Google My Business و استفاده از Google Posts در حساب خودتان است که در این حساب مشتریان و دریافت کنندگان خدمات را ترغیب به بیان نظرات و تجربیات خود بصورت آنلاین می‌کنید و پاسخ آنان را نیز می‌دهید که موجب ارتقاء سئو سایت شما می‌شود.
3- بهینه کردن محتوا و متا دیسکریپشن، بهینه سازی URL
هر محتوای جدید یک صفحه index جدید برای سایت شماست؛ در حقیقت صفحه جدیدی است برای مورد هدف قرار دادن عبارت‌هایی که در جغرافیای مکانی خاص توسط کاربران سرچ می‌شود که وجود سئو محلی را می‌طلبد. به هنگام آماده کردن و ارائه محتوای خود باید توجه کنید که کلمات کلیدی، متا دیسکریپشن، عناوین و هدینگ‌ها را به توجه به Local کسب و کار خود بهینه کنید تا بتوانید Local SEO را به بهترین شکل جلو ببرید.​

بهترین خدمات سئو در اصفهان را از آژانس مارکتینگ آداس انتظار داشته باشد.​

4- از اضافه کردن صفحات لوکیشن به سایت خود غافل نشوید.
اگر بیشتر از یک شعبه حقیقی دارید لازم است صفحات لوکیشن غیر تکراری بسازید. مواردی که می‌توانید در صفحات لوکیشن ثبت کنید عبارتند از:
آدرس و اسم محل کار
شماره تلفن
تایم کاری
توضیح مفید و خلاصه در خصوص محصولات و خدمات شما
اطلاعات در مورد حمل و نقل و نحوه دسترسی به محصول و خدمت شما
نظرات و پیشنهادات مخاطبین و مشتریان
به این نکته توجه کنید که اگر سایت خودتان را به Google Map اضافه کنید از طرف گوگل امتیاز ویژه‌ای را دریافت خواهید کرد و Local SEO خود را با قدرت بیشتری پیش ببرید.​

5- توجه کافی به تولید محتوای محلی برای کمک به سئو محلی داشته باشید
با آپدیت‌های جدید گوگل محتوای شما صرفا برای موتورهای جستجو نوشته نمی‌شود بلکه مخاطب است که مهم است. با نوشتن در مورد اتفاقات و اخبار منطقه خودتان خیلی راحت‌تر امکان جذب مخاطبین منطقه‌ای خود را دارید. مثلا اگر کسب و کار شما مربوط به خدمات درمانی است که قرار است در سطح استان اصفهان خدمت رسانی کند ارائه راهنمای خدمات درمانی محلی در استان اصفهان می‌تواند به جذب مخاطب استانی شما و سئو در اصفهان کمک کند.
اصفهان

ابزاری که در سئو محلی به کارتان می‌آید

در حوزه سئو ابزارهای مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آن ها استفاده کنید. ما سعی کردیم بهترین ابزارها را به شما معرفی کنیم.
– Whitespark Local Citation Finder
– Screaming Frog
– MOZ Local
– Ahrefs
– Buzzstream
– BrightLocal

پس به این نتیجه رسیدیم ،
اگر کسب و کار کوچکی در سطح محلی مثل استان اصفهان داشتید سئو در اصفهان را دست کم نگیرید زیرا درصد زیادی از مخاطبین شما با توجه به نوع کسب و کارتان شما را از جستجوهای محلی پیدا می‌کنند و با شما بصورت آنلاین یا آفلاین ارتباط می‌گیرند. تنها تفاوت سئو محلی با سئو اصلی محدودتر بودن از نظر جغرافیای مکانی و مخاطبین حاضر در آن لوکیشن است.

منبع: سئو در اصفهان
 

yaragh98shop

New Member
سئو سایت در این روزها یکی از بهترین راه کارها برای افزایش فروش است. برای استفاده از این خدمات می توانید با مجموعه پلن سایت در تماس باشید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا