سئوال در مورد فریم بندی دستی ابزار هایی مثل reactor ...

taghi abbas

Well-Known Member
سلام.

یه سئوال : آیا میشه انیمیشنی که با ابزار هایی مثل rector ساخته میشن رو فریم بندی کرد ؟مثلن صحنه رو آهسته کرد یا تند کرد یا تغییرات روش انجام داد؟
یا مثلن در ساخت و انیمیت پارچه این کار رو کرد یا نه؟ ممنون
 

mokhtar3d

Member
دوست عزیز! Reactor یک انجین شبه ساز است، که با در نظر داشت، تمام قوانین فزیک صحنه را برایمان شبیه سازی میکند. اگر میخواهید. حرکات اجسام را تند ویا آهسته کنید. اولاً باید وزن واقعی نظر به حجم وجنسیت آن بهش بدهید. وموضوع دوم اینکه سطحی که جسم روی آن حرکت می کند را تنظیم کنید. وقتی یک سطح مثل یک plant را به یک collision معرفی می کنید. از قسمت properties میتواند حالت لزجیت آن را کم یا زیاد کنید. اگر این مقدار را زیاد کنید اجسام دیگر روی آن سریع حرکت می کند واگر کم کنید. آهسته حرکت می کنند.
واگر چند آبجکت دارید میخواهید بعضی هایشان سریع وبعضی هایشان آهسته حرکت کنند. خاصیت لزجیت یا friction را از قسمت properties آن کم کنید.
وپیشنهاد من برای شما برای شبیه سازی لباس یا پارچه اینست که شما اگر از Cloth برنامه مکس استفاده کنید. میتوانید یک پارچه دلخواه ایجاد کنید.
امید نظر من برای شما خسته کننده نباشد.
 

Shahryar Mirbozorgi

Well-Known Member
شما همون اول باید frame rate کارتو به جای 25 یا 30 به 120 ، 240 و حتی بالاتر برسونی.البته اونجاهایی که میخوای آهسته باشه باید اینکار رو بکنی و جایی که حالت عادی دارن رو با frame rate عادی رندر بگیری وگرنه مجبور میشی که اون همه frame رو الکی رندر بگیری.بعد هم با ram player یا یه نرم افزار تدوین اونا رو به هم بچسبونی.

البته نمیدونم میشه که frame رو در 3ds max فقط در مواقعی که میخوای آهسته بشه بالا برد؟اگه کسی میدونه به من هم یاد بده :rose:
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا