++Hadi++
Active Member
سلام دوستان
من مدت چند سالی هست که دارم 3d max کار می کنم و الانم دارم فلش کار می کنم .
تو فلش هم کارم ساختن فلش های 3 بعدی هست و برا این کار ، مدلهای 3 دی مکس رو به collada 1.4 تبدیل می کنم و بعد اونو وارد papervision می کنم . بیس سطوح در papervision 3d ، بر پایه triangle (سطوح mesh مثلثی) هست نه quad (سطوح mesh مربعی) .
پس باید وقتی مدلی رو تو 3dmax ساختم ، بیس سطوح اونو بر پایه triangle (مثلثی) کنم و بعد اونو وارد papervision کنم .
1- چه طور می تونم سطوح مدلها رو در 3 دی مکس بر پایه مثلث کنم ؟ منظور ایا پلاگین خاصی داره یا maxscript خاصی داره یا روش خاص ؟
2- آیا optimizer plugin چاره ساز هست و اگه بله پس چه plugigi ؟
3- آیا به نظر شما ، divide کردن چاره سازه ؟ من یه همچین چیزی رو می خوام ، البته در حالت دید wireframe :
من مدت چند سالی هست که دارم 3d max کار می کنم و الانم دارم فلش کار می کنم .
تو فلش هم کارم ساختن فلش های 3 بعدی هست و برا این کار ، مدلهای 3 دی مکس رو به collada 1.4 تبدیل می کنم و بعد اونو وارد papervision می کنم . بیس سطوح در papervision 3d ، بر پایه triangle (سطوح mesh مثلثی) هست نه quad (سطوح mesh مربعی) .
پس باید وقتی مدلی رو تو 3dmax ساختم ، بیس سطوح اونو بر پایه triangle (مثلثی) کنم و بعد اونو وارد papervision کنم .
1- چه طور می تونم سطوح مدلها رو در 3 دی مکس بر پایه مثلث کنم ؟ منظور ایا پلاگین خاصی داره یا maxscript خاصی داره یا روش خاص ؟
2- آیا optimizer plugin چاره ساز هست و اگه بله پس چه plugigi ؟
3- آیا به نظر شما ، divide کردن چاره سازه ؟ من یه همچین چیزی رو می خوام ، البته در حالت دید wireframe :


بای...