زبان برنامه نویسی دومینو کد

Tile Soft

New Member
دومینو کد یک زبان برنامه نویسی شی گرا مبتنی بر سیستم عامل ویندوز میباشد که برای رقابت با زبان های برنامه نویسی گرافیکی ، شی گرا و قابل توسعه ی در حال استفاده ی کنونی وارد میدان شده است. قدرت و توانایی دومینو کد به شی گرا بودن ، سادگی در کد نویسی ، شباهت اسکریپت به قواعد زبان انسان ، کم حجمی ، امنیت بالا ، سرعت و کیفیت بالا و کامپایلر آنلاین میباشد. هر کدام از موارد مذکور ، قطب های قدرت توسعه ی اپلیکیشن با دومینو کد میباشد.





رابط گرافیکی برای توسعه ی UI پروژه ها به صورت ران تایم در هنگام استفاده از اشیا این امکان را به توسعه دهنده میدهد تا رابط کاربری نرم افزار خود را دقیق تر طراحی نماید. سادگی و همچنین تنوع در اسکریپت ها و قابلیت ارتقاء اسکریپت های تلفیقی باعث میشود تا شما در ساخت اپلیکیشن به محدودیت برخورد نکنید. همچنین میتوانید در ساخت کتابخانه ، از اسکریپت های زبان برنامه نویسی Visual Basic نیز استفاده نمایید.





آنلاین کامپایلر چیست؟


کامپایل پروژه های سنگین و همچنین دیباگ آنها معمولا بر روی کامپیوتر های توسعه دهندگان و کامپیوتر های خانگی زمان بر بوده و حتی ممکن است به سخت افزار آسیب وارد کند. از این رو تیله سافت این امکان را برای توسعه دهندگان فراهم کرده است تا پروژه های خود را تحت سرور های تیله سافت دیباگ و سپس کامپایل و یا تست نمایند.





توضیحات کامل تر و دانلود دومینو کد در سایت توسعه دهنده موجود است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا