PhonieX
مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
چندی پیش وزیر ارتباطات و فناوریاطلاعات که هنوز عملاً مالک اصلی اپراتوراول است، گفته بود رقابت همراهاول آغاز نشده است.
پذیرفتن این سخن با توجه به بازار تلفنهمراه ایران، چندان ساده نبود. اما نگاهی کوتاه به عملکرد همراهاول در دو سال گذشته، نشان میدهد این اپراتور، بسیار آرام به زمین مسابقه پا گذاشته است و به هر دلیل تمایلی به حضور همهجانبه ندارد.
همراهاول از مدتی پیش، تبلیغات تلویزیونی خود را متنوع کرد و بر تعداد آن افزود و نشان داد وارد بازی تبلیغات شده است. هرچند هنوز ایرانسل در این زمینه پیشتاز است.
از همان زمان میشد پیشبینی کرد که این اپراتور به بخش تغییر تعرفهها نیز وارد خواهد شد. حتی وقتی یکی از مدیران این شرکت، اعلام کرد همراهاول نیازی به اینگونه کارها ندارد، میشد فهمید که اینگونه سخنان، بیشتر یک جنگ روانی است تا نشاندهنده استراتژی آینده شرکت ارتباطات سیار.
ارزانشدن سیمکارتهای این اپراتور به مناسبت عیدغدیر، دقیقاً در جهت عکس سخنان این مدیر است و نشان میدهد همراهاول در زمینه بازی با تعرفهها نیز بیکار نخواهد نشست.
از هماکنون میتوان حدس زد رقابت آینده در اپراتور تلفنهمراه ایران، بر سر خدمات ارزشافزوده نسل 75/2 است. جاییکه ایرانسل در آن تاکنون یکهتاز بوده و همراهاول بسیار جوان و تازهکار است. اما با تئجه به تعداد مشترکان همراهاول، میتوان انتظار داشت این اپراتور با جدیت وارد آن شود.
سرانجام پس از این مرحله، رقابت دو اپراتور تلفنهمراه، به نقطه نفسگیر کیفیت خواهد رسید. جاییکه میتوان آنرا نقطه پایانی بازی دانست. گستردگی پوشش و کیفیت خدماتی که هر اپراتور ارائه میدهد، در شرایطی که بقیه فاکتورها میان آنها یکسان است، مسألهای است که میتوان برنده و بازنده این رقابت را مشخص کند.
میتوان حدس زد این رقابت بسیار پرهیجان خواهد بود و با توجه به روند کاری دو اپراتور، آنروز چندان دور نیست.
منبع
پذیرفتن این سخن با توجه به بازار تلفنهمراه ایران، چندان ساده نبود. اما نگاهی کوتاه به عملکرد همراهاول در دو سال گذشته، نشان میدهد این اپراتور، بسیار آرام به زمین مسابقه پا گذاشته است و به هر دلیل تمایلی به حضور همهجانبه ندارد.
همراهاول از مدتی پیش، تبلیغات تلویزیونی خود را متنوع کرد و بر تعداد آن افزود و نشان داد وارد بازی تبلیغات شده است. هرچند هنوز ایرانسل در این زمینه پیشتاز است.
از همان زمان میشد پیشبینی کرد که این اپراتور به بخش تغییر تعرفهها نیز وارد خواهد شد. حتی وقتی یکی از مدیران این شرکت، اعلام کرد همراهاول نیازی به اینگونه کارها ندارد، میشد فهمید که اینگونه سخنان، بیشتر یک جنگ روانی است تا نشاندهنده استراتژی آینده شرکت ارتباطات سیار.
ارزانشدن سیمکارتهای این اپراتور به مناسبت عیدغدیر، دقیقاً در جهت عکس سخنان این مدیر است و نشان میدهد همراهاول در زمینه بازی با تعرفهها نیز بیکار نخواهد نشست.
از هماکنون میتوان حدس زد رقابت آینده در اپراتور تلفنهمراه ایران، بر سر خدمات ارزشافزوده نسل 75/2 است. جاییکه ایرانسل در آن تاکنون یکهتاز بوده و همراهاول بسیار جوان و تازهکار است. اما با تئجه به تعداد مشترکان همراهاول، میتوان انتظار داشت این اپراتور با جدیت وارد آن شود.
سرانجام پس از این مرحله، رقابت دو اپراتور تلفنهمراه، به نقطه نفسگیر کیفیت خواهد رسید. جاییکه میتوان آنرا نقطه پایانی بازی دانست. گستردگی پوشش و کیفیت خدماتی که هر اپراتور ارائه میدهد، در شرایطی که بقیه فاکتورها میان آنها یکسان است، مسألهای است که میتوان برنده و بازنده این رقابت را مشخص کند.
میتوان حدس زد این رقابت بسیار پرهیجان خواهد بود و با توجه به روند کاری دو اپراتور، آنروز چندان دور نیست.
منبع