وقتی از realFlow خروجی میگیرین بهتون polygon خروجی میده، باقیش میمونه هنر خودتون که ماده سازی رو خوب انجام بدین
اما راه حل دو!
مایا تو hypershad یه node برای آب داره، اونو به عنوان diffuse به یه صفحه بدین. یادتون نره با تنظیماتش بازی کنین که متحرک باشه. ازش رندر بگیرین (به شکل image sequence) و بعد خروجی رو به عنوان bump به آب اصلیتون اعمال کنین (البته بیشتر برای جاهایی مثل استخر جواب میده). اگر صرفا اقیانوس میخواین همین کارو با ocean انجام بدین (البته یادتون نره رنگش سیاه و سفید باشه و اگر میخواین بعنوان displace ازش استفاده کنین حتما خروجیتون RGB و 32bit باشه) کف رو هم به همین شکل، اما اونو باید با تکسچر آبتون مخلوط کنین. برای رنگ خود آب هم که قربونش برم ramp!
این کارو قبلا با Vray انجام دادمو جواب داد
راستی کسی خبر نداره چرا Vray برای مایا 2013 رو ویندوز نمیاد؟!!!! نکنه ورشکسته شدن؟!!
