ahura3d
Active Member
سلام. من این کلاه خود رو مدل سازی کردم و دوست داشتم تکسچرش رو هم خودم بسازم و مدتی هست که در حال مطالعه و تحقیق در مورد مپ ها و تاثیر کیفیتشون در کار رندر هستم. خیلی از کسانی که کار های رندر انجام میدن فقط diffuse و نهایت normal map رو به کار میگیرند
اما من دنبال این هستم که از تمام مپ های موجود در یک رندر استفاده کنم و ببینم نتیجه چطور میشه که تا اینجای کار
فقط از 4تا مپ استفاده کردم ولی هنوز جا داره که آخرش باید بفهمم وقتی همه استفاده شدند چه کیفییتی میده
من مطمئنا در تنظیم متریال ها حرفه ای نیستم ولی تلاشم رو میکنم که نهایت استفاده از مپ ها رو داشته باشم برای
زیبا تر شدن کار. در آخر خوشحال میشم نظرتون رو بدونم این کار رو هرچند ناچیز و مبتدی هست ولی از 0 تا 100 رو خودم انجام دادم
نرم افزار ها: 3dsmax - photoshop cc - vray2.4- xNormal
این عکس با تمام 4تا مپ:
زاویه دیگر با 4تا مپ
در همون زاویه- تمام مپ ها رو از کار انداختم و فقط diffuse فعال بود اینجا:
مپ ها در متریال:
با مپ چکر (توی نرم افزار های تست uv هم صحتش تایید شد):
وایر ها:
اما من دنبال این هستم که از تمام مپ های موجود در یک رندر استفاده کنم و ببینم نتیجه چطور میشه که تا اینجای کار
فقط از 4تا مپ استفاده کردم ولی هنوز جا داره که آخرش باید بفهمم وقتی همه استفاده شدند چه کیفییتی میده
من مطمئنا در تنظیم متریال ها حرفه ای نیستم ولی تلاشم رو میکنم که نهایت استفاده از مپ ها رو داشته باشم برای
زیبا تر شدن کار. در آخر خوشحال میشم نظرتون رو بدونم این کار رو هرچند ناچیز و مبتدی هست ولی از 0 تا 100 رو خودم انجام دادم
نرم افزار ها: 3dsmax - photoshop cc - vray2.4- xNormal
این عکس با تمام 4تا مپ:
زاویه دیگر با 4تا مپ
در همون زاویه- تمام مپ ها رو از کار انداختم و فقط diffuse فعال بود اینجا:
مپ ها در متریال:
با مپ چکر (توی نرم افزار های تست uv هم صحتش تایید شد):
وایر ها:
آخرین ویرایش: